عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » وحدت اساس توسعه و پیشرفت جوامع اسلامی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

وحدت اساس توسعه و پیشرفت جوامع اسلامی است

وحدت اساس توسعه و پیشرفت جوامع اسلامی است

معاون استاندار گلستان گفت: وحدت عامل اصلی توسعه و پیشرفت کشورهای اسلامی است، هرچند دشمنان درصدد آسیب وارد کردن به اتحاد مسلمانان هستند.

"علی اصغر طهماسبی" در هشتمین اجلاس سراسری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران که با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: طی 2 سال گذشته بیش از 300 سخنران کشوری در استان گلستان پیرامون مباحث سیاسی و اجتماعی سخنرانی کردند که برگزاری بدون مشکل این برنامه ها، از نشانه های توسعه سیاسی استان است.

وی گلستان را استانی با ضریب امنیت بسیار بالا دانست و گفت: مذاهب گوناگون و قومیت های مختلف بدون هیچ مشکلی در این استان زندگی می کنند.

طهماسبی در ادامه به شرایط مطلوب ایران در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: هم اینک ایران از نقش آفرینان اصلی منطقه محسوب شده و هر گونه برنامه ریزی بدون حضور جمهوریاسلامی ایران سرانجامی نخواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار گلستان بیان کرد: مساله اصلی و مورد تاکید ایران برای نقش آفرینی در منطقه خاورمیانه، جلوگیری از هرگونه تعرض به نظام اسلامی و برقراری امنیت پایدار در منطقه است.

طهماسبی، افزود: یکی از نیازهای اصلی و ضروری جهان اسلام در این برهه از زمان، حفظ وحدت و جلوگیری از افتادن افراد، در دام تفرقه افکنی دشمنان می باشد.

وی ادامه داد: کشورهای استکباری جهان می خواهند میان مسلمانان تفرقه ایجاد کنند و از این طریق به نفوذ خود در خاورمیانه و کشورهای اسلامی ادامه دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بر لزوم وحدت و همگرایی در جامعه تأکید کرد و گفت: وحدت لازمه پیشرفت و توسعه است.

وی اظهار کرد: در استان گلستان 20 قومیت مختلف در سایه وحدت و برادری به صورت مسالمت‎آمیز با یکدیگر زندگی می‎کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه دوران قدرت‎های بزرگ رو به افول است، افزود: دیگر کشورهایی که خود را قدرت‎های بزرگ می‎دانستند نمی‎توانند در کاخ‎های شیشه‎ای برای مردم دنیا تصمیم بگیرند.

طهماسبی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان محور امنیت مطرح است، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در ایجاد وحدت مسلمانان نقش پررنگی داشته و دارد.

وی همچنین، گفت: توسعه فرهنگی و سیاسی در استان گلستان به کمال رسیده، اما در توسعه اقتصادی وضعیت خوبی نداریم و این مشکل گریبانگیر استان‎های شمالی است.

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان در پایان بر اجرای طرح رایگان بیمه درمان اجباری برای افراد فاقد هرگونه بیمه سلامت، خدمات پیشگیرانه و نظام ارجاع در حوزه سلامت، تأکید کرد.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .