عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهروندان استان گلستان اقدامات واگرایانه را بر نمی تابند

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری:

شهروندان استان گلستان اقدامات واگرایانه را بر نمی تابند

شهروندان استان گلستان اقدامات واگرایانه را بر نمی تابند

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری گلستان اظهار کرد: اقشار مختلف ساکن در استان علیرغم تفاوتهای قومی و مذهبی در اثر پایبندی به اسلام و محور قراردادن آموزه های دینی و سطح آگاهی و بینش عمیق سیاسی الگویی مثال زدنی برای همزیستی برادرانه و مومنانه هستند و هیچگونه اقدام واگرایانه را بر نمی تابند.

"حیدر علی احمدی" در نشست فرمانداران شهرستانهای استان، با بیان اینکه امنیت، بستر اصلی توسعه استان است، گفت: گرچه استان به صورت بالفعل استانی امن و آرام می باشد لیکن مانند همه جای جهان به صورت بالقوه خالی از عوامل آسیب زا نیست، لذا نیازمند برآوردی کامل از عوامل موجبه احتمالی است که سند جامع امنیتی، عمده این عوامل را مدنظر داشته است .

وی ضمن ارائه عناوین و محورهای اصلی سند جامع امنیتی استان، گفت: خوشبختانه حاصل تلاش جمعی شورای تامین استان در یک سال گذشته، تدوین سند جامعی شده که از این پس نقشه راه استان برای ارتقاء شاخصهای امنیتی است .

احمدی اظهار کرد: استان گلستان به تبع ایران اسلامی از امنیت مطلوبی بهره مند است، لیکن این برخورداری حاصل تلاش شبانه روزی دستگاههای مرتبط درسطح استان و همکاری اقشار مختلف مردم می باشد.

وی اضافه کرد: اجرایی شدن سند جامع امنیتی استان نیازمند دبیرخانه ای چالاک و هوشمند در سطح استان و شهرستانها، تدوین دستورالعملهای جامع و فراگیر و نیازمند گامهای اجرایی در پهنه های هدف است.

احمدی در پایان نقش گروههای مرجع استانی از جمله فعالیت ائمه جمعه و اندیشمندان ، بزرگان طوایف و اقوام و معتمدین محل در تامین آرامش استان را بسیار ارزشمند، اثرگذار و تعیین کننده دانست.

نشست فرمانداران شهرستانهای استان به میزبانی اداره کل امنیتی، انتظامی به منظور تبیین سرفصلهای سند جامع امنیتی استان تشکیل شد.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .