عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نظم و امنیت مسابقات ورزشی جزئی از امنیت عمومی است

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری:

نظم و امنیت مسابقات ورزشی جزئی از امنیت عمومی است

نظم و امنیت مسابقات ورزشی جزئی از امنیت عمومی است

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان گفت: نظم و امنیت مسابقات ورزشی جزئی از امنیت عمومی و داخلی محسوب می گردد و حلاوت، شادابی و نشاط ناشی از مسابقات ورزشی را باید با بستر سازی برای برگزاری امن و آرام مسابقات کامل نمود.

"حیدرعلی احمدی" در جلسه کمیسیون تامین نظم و امنیت در مسابقات ورزشی، اظهار کرد: شور و هیجان نهفته در ورزش هم می تواند سازنده باشد و هم می تواند، تبعات زیان آور داشته باشد لذا باید با تامین امنیت ورزشگاهها و مسابقات ورزشی هیجانات ذاتی نهفته در ورزش را به عنوان یک فرصت، در جهت اعتلای ورزش کشور استفاده کنیم .

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس کلیه مسابقات ورزشی حساس در سطح استان، در پوشش و مراقبت امنیتی خاص قرار دارد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تصریح کرد: علاقمندان به ورزش در استان گلستان جز عده ای قلیل، جزء بهترین و منظم ترین تماشاگران کشور هستند و تیمهای گلستانی حاضر در لیگهای کشوری از پشتوانه و حمایت بی شائبه علاقمندان ورزش استان برخوردارند.

احمدی ادامه داد: طی سال گذشته شهرستانهای گرگان و گنبد کاووس  کانون حمایت گلستانیها از تیمهای بسکتبال و والیبال بود و با رعایت نزاکت ورزش، بهترین حمایتها از تیم های ورزشی حاضر در لیگ برتر استان توسط تماشاگران فهیم استان به عمل آمد. از اینرو گلستانیها را می توان الگوی مناسبی برای ورزش دوستی معرفی کرد.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .