عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وحدت لازمه تأمین امنیت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

وحدت لازمه تأمین امنیت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بابیان اینکه لازمه تامین امنیت، وحدت است، گفت: درنظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهیدان و رهبری های امام راحل و جانشین خلف ایشان مقام معظم رهبری، وحدت خوبی دربین اقوام و مذاهب اسلامی ساکن درکشور و استان گلستان وجود دارد که باید قدردان آن باشیم.

"علی اصغر طهماسبی" درجلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس افزود: نظام جمهوری اسلامی برای تامین امنیت هزینه های زیادی می پردازد تا در سایه آن به همه مردم کشور خدمات ارائه شود.

وی با اشاره به حوادث جهان اسلام و جنایاتی که گروه تکفیری - بعثی موسوم به داعش در قتل عام مسلمانان عراق انجام می دهند، تصریح کرد: این جنایات که پشت پرده آن رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار دارند، چهره اسلام را مخدوش کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: علت اینکه گروه داعش یک شبه برخی استان های عراق را تصرف و خلع سلاح می کند، عدم وحدت بین برخی مسوولان این کشور و همکاری آنان با این گروه تکفیری بوده است.

وی همچنین با تاکید برضرورت حفظ و تقویت وحدت موجود ازسوی همه اقوام و مذاهب اسلامی ساکن درکشور، استان گلستان و منطقه گنبدکاووس،اضافه کرد: حفظ وحدت در جمهوری اسلامی شعار نیست بلکه مردم عملا آنرا مشاهده می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان باتاکید برضرورت استفاده بهینه از ظرفیت های مختلف این استان درجهت توسعه و پیشرفت، گفت: متاسفانه در استان گلستان با بحران مدیریت مواجه ایم.

وی افزود: استان گلستان ظرفیت های زیادی دربخش های مختلف دارد که بدلیل ضعف و بحران مدیریتی هنوز از این ظرفیت ها بصورت بهینه استفاده نشده است.

طهماسبی ادامه داد: این بحران مدیریت و عدم استفاده بهینه از ظرفیت ها سبب شده تااستان گلستان به یکی از محرومترین استان های کشور تبدیل شود.

وی اضافه کرد: باید از ظرفیت های موجود استان درجهت ایجاد ارزش افزوده و تولید ثروت، افزایش بهره وری و ایجاد اشتغال مولد استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بابیان اینکه فرهنگ زیربنای توسعه کشور است، تصریح کرد: برای توسعه همه جانبه کشور بایستی از همه ظرفیت های موجود بویژه فرهنگ غنی اسلامی - ایرانی درجهت فرهنگ سازی استفاده شود و نباید فرهنگ سازی تنها به شعار خلاصه گردد.

طهماسبی خاطرنشان کرد: بایستی با بسیج منابع فرهنگی و پرهیز از موازی کاری درجهت فرهنگ سازی بویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه از منابع خدادادی گام برداشت.

دراین جلسه که امام جمعه، نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی و مسوولان این شهرستان حضور داشتند، حکم معاونت استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس به فرماندار این شهرستان ابلاغ شد.

 


تأیید کننده خبر : admin
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .