عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت روز جهانی کودک


پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت روز جهانی کودک

پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت روز جهانی کودک

استاندار گلستان در پیامی روز جهانی و هفته گرامیداشت کودک را به تمامی مردم شریف استان خصوصاً کودک ، خانواده ها و دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان متن کامل پیام دکتر علی محمد زنگانه به شرح زیر است ؛

بسم الله الرحمن الرحیم

جایگاه و اهمیت دوران کودکی در شکل گیری شخصیت آدمی در مبانی دینی و علم روان شناسی مدرن مورد توجه جدی بوده است.
به عقیده کارشناسان و صاحبان نظر و عقیده دوران کودکی دوران منحصر به فردی است که می تواند در تغییرات آینده اعتقادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی یک سرزمین موثر باشد.

استان گلستان به عنوان استانی با قدمتی سترگ و بهره مندی از چهره های برجسته در تاریخ علم، ادب، فرهنگ و هنر ایران زمین همواره کوشیده است نگاه عمیقی به خانواده و روند تربیتی کودکان در این محیط انسان ساز و مدرسه به عنوان اولین مرکز آموزش اجتماعی کودکان داشته باشد.
اهمیت دوران کودکی و نوجوانی در استان به گونه ایست که گلستان در دو طرح پاک ( پرورش اوان کودکی) و نماد ( نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) در سطح ملی پایلوت شده تا بتواند نمونه ارزشمند را شکل و به کل کشور ارائه دهد.

موفقیت گلستان در این دو طرح بگونه ای بوده که توانسته است در طرح پاک محتوای مورد نیاز مبتنی بر مبانی دینی و مهارت های اجتماعی را با کمک دانشگاه های معین تهیه نماید و تاییدیه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه را اخذ نماید و در طرح نماد نیز اقدامات ارزشمند و تأثیرگذاری را به انجام رساند.

اینجانب ضمن تبریک روز جهانی کودک و هفته کودک به تمامی مردم شریف استان خصوصاً کودکان، خانواده و فعالان عرصه تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان، امیدوارم با تلاش هایی که در عرصه کودک و نوجوان در استان صورت می گیرد شاهد شکل گیری نسلی پویا، متفکر و قدرشناس باشیم

علی محمد زنگانه
استاندار گلستان


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .