عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک استاندار گلستان بمناسبت روز معلم


پیام تبریک استاندار گلستان بمناسبت روز معلم

پیام تبریک استاندار گلستان بمناسبت روز معلم

استاندار گلستان در پیامی ضمن گرامیداشت شهادت استاد مطهری، روز معلم را به تمامی معلمان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان متن کامل پیام دکتر علی محمد زنگانه به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

 دین مبین اسلام تاکید ویژه ای بر علم آموزی و ارتقا دانش داشته و اهمیت تعلیم و تعلم در کلام الله مجید و سیره پیامبر عظیم الشان اسلام و معصومین علیهم السلام مبرهن و آشکار است

 نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه به نظام تعلیم و تربیت را همواره به عنوان یک رکن بی بدیل مورد توجه قرار داده و امامین انقلاب در کلام و سیره جایگاه والای معلمان را برای همه ترسیم کرده اند.

 تردیدی نیست که معلمان به عنوان نسل سازان و ارتقا دهندگان مادی و معنوی جامعه می توانند آینده کشور را ترسیم کنند و دولت انقلابی و جهادی تلاش کرده آن گونه که می تواند توجه لازم را به مقام و جایگاه معلمان داشته باشد.

 گلستان به عنوان سرزمین برادری و نگارستان اقوام ایران زمین همواره توجه ویژه ای به معلمان و مسئله تعلیم و تربیت داشته و در این راستا پایلوت کشوری اجرای طرح های نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) و پاک (پرورش اوان کودکی) گردیده است تا بتواند جایگاه آموزش و پرورش را در استان ارتقا دهد و به الگویی در سطح کشور مبدل گردد.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری ، روز معلم را به تمامی مردم شریف استان خصوصا معلمان، مربیان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با همراهی همه دلسوزان استان بتوانیم گام های موثری در تربیت نسل برداریم و  آینده ای روشن برای این استان ترسیم نماییم.
 
علی محمد زنگانه
استاندار گلستان

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .