عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هشدار معاون استاندار در خصوص مصرف تنباکوهای میوه ای به مردم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

هشدار معاون استاندار در خصوص مصرف تنباکوهای میوه ای به مردم

هشدار معاون استاندار در خصوص مصرف تنباکوهای میوه ای به مردم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در خصوص خطرات مصرف تنباکوهای میوه ای به مردم و جوانان هشدار داد.

"علی اصغر طهماسبی" در دومین جلسه توسعه مشارکتهای مردمی و سازمانهای مردم نهاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار کرد: در بررسی های بعمل آمده و آزمایشهای صورت گرفته 85 درصد تنباکوهای میوه ای موجود در بازار دارای ترکیبات مخدر و فوق العاده سمی بوده و اخیراً نیز در آنها ماده مخدر شیشه یافت شده است.

وی با بیان اینکه بالغ بر 70 درصد زندانیان، بصورت مستقیم و غیرمستقیم به اعتیاد و مواد مخدر مرتبط هستند، گفت: دولتی بودن امر مبارزه به تنهایی جواب نمی دهد کما اینکه طی 36 سال مبارزه، متأسفانه روز به روز به آمار زندانیان مرتبط با مواد مخدر افزوده شد.

طهماسبی ادامه داد: اینکه دولت بدنبال مردمی کردن امر مبارزه با مواد مخدر و توسعه مشارکتهای مردمی در این حوزه می باشد به این دلیل است که تجربه نشان داده از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز، هر کجا که مردم عنان کار را بدست گرفته اند، شاهد جهش خوبی در آن حوزه بوده ایم و به واقع باری از روی دوش دولت برداشته شده است.

جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با تأکید بر تشویق خیرین به این حوزه بیان کرد: در حالیکه در دنیا خیرین و سازمانهای خیریه در تمامی حوزه ها فعالیت دارند اما در کشور ما ورود خیرین بیشتر به حوزه های ساخت مدرسه، بیمارستان و ... محدود شده و در بحث مواد مخدر که بزرگترین آفت جامعه است کمتر شاهد استقبال خیرین نیکوکار بوده ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با تأکید بر استفاده از ظرفیتهای فرهنگی و رسانه ای استان در حوزه فرهنگسازی، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون، قهرمانان و پیشکسوتان مطرح رشته های ورزشی، ائمه جمعه و جماعات، روحانیون و مبلغان دینی و کلیه شخصیتهای اثرگذار در جامعه می تواند در بحث پیشگیری و آگاهی بخشی به جامعه بسیار مفید باشد.

وی در پایان با اشاره به اجرای تفاهم نامه ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و صندوق کار آفرینی امید (مهر امام رضا(ع) سابق) با موضوع مشارکت در توانمندسازی و اشتغال زایی بهبود یافتگان تأکید کرد: حتماً این مهم از طریق صدا و سیما، مطبوعات، پایگاههای اطلاع رسانی، دستگاههای حمایتی نظیر کمیته امداد و بهزیستی و شبکه های اجتماعی، به مردم استان خصوصاً قشر آسیب پذیر معتادین و خانواده های آنان، اطلاع رسانی شود.

هشدار معاون استاندار در خصوص مصرف تنباکوهای میوه ای به مردم

 

هشدار معاون استاندار در خصوص مصرف تنباکوهای میوه ای به مردم

 

هشدار معاون استاندار در خصوص مصرف تنباکوهای میوه ای به مردم


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .