عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 70 درصد زندانیان به نوعی با مواد مخدر و اعتیاد ارتباط داشته اند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

70 درصد زندانیان به نوعی با مواد مخدر و اعتیاد ارتباط داشته اند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: متاسفانه 70 درصد زندانیان و مجرمین به گونه ای مرتبط با مواد مخدرمی باشند که به صورت مستقیم به جهت سوء مصرف یا قاچاق مواد مخدر دستگیر شده اند و بصورت غیر مستقیم از طریق طلاقهایی که به این دلیل صورت گرفته و افرادی به دلیل عدم پرداخت مهریه درزندان به سرمی برند.

"علی‌اصغر طهماسبی" در همایش اجتماعی پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر که در فاضل آباد برگزار شد اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران ام‌القرای جهان اسلام است و دشمن برای نابودی ما از هیچ کوششی دست برنمی‌دارد و مواد مخدر هم یکی از آن‌هاست.

وی اضافه کرد: درعصر حاضر خطر مواد مخدر بسیار بیشتر از بمب اتم برای جوامع بشری است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه به هزینه هنگفتی که مبارزه با مواد مخدر به کشور تحمیل میکند اشاره نمودن و خاطرنشان کرد: اگر این هزینه ها در بخشهای اقتصادی و اشتغال صرف شود بسیار یاز مشکلات ما در این حوزه ها مرتفع خواهد شد.

طهماسبی در ادامه افزود: خیرین، تشکل‌های مردم‌نهاد و والدین باید در این امر ما را یاری کنند تا بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم، امروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی از مواد مخدر سرچشمه می‌گیرد، بیش از 70 درصد طلاق‌ها، تکدی گری، کارتن‌خوابی و آسیب های دیگر اجتماعی زائیده اعتیاد و مواد مخدر است.

وی تاکید کرد: اگر در مبارزه با مواد مخدر از ظرفیت مردمی استفاده شود خروجی مثبتی در پی خواهد داشت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بیان کرد: ما با حضور مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در برابر هر تهدید و توطئه ای علیه نظام موفق بوده ایم و امروز نیز که توطئه دشمنان علیه کشور و جوانان ما گسترش مواد مخدر و آلوده نمودن فرزندان این کشور به این پدیده شوم است، ان شالله با تدبیر مردمی نمودن مبارزه موفق خواهیم بود.

وی با یادآوری این که تولید 450 تن تریاک در افغانستان پس از حضور آمریکا در این کشور به 6 هزار تن رسیده است، تصریح کرد:  با این حال کشور ما در امر مبارزه با این پدیده شوم هر روز استوارتر از دیروز است و جمهوری اسلامی بیش از 3 هزار جانباز و شهید را در این راه تقدیم نموده است.

70 درصد زندانیان به نوعی با مواد مخدر و اعتیاد ارتباط داشته اند

70 درصد زندانیان به نوعی با مواد مخدر و اعتیاد ارتباط داشته اند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .