عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقدیر ازپیشکسوتان، واحدهای صنعتی و معدنی و صادرکنندگان نمونه استان در سال 92

از سوی خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان صورت گرفت :

تقدیر ازپیشکسوتان، واحدهای صنعتی و معدنی و صادرکنندگان نمونه استان در سال 92

تقدیر ازپیشکسوتان، واحدهای صنعتی و معدنی و صادرکنندگان نمونه استان در سال 92

  به مناسبت روز صنعت ومعدن ؛ طی مراسمی همایش گرامیداشت این روز درمحل نمایشگاه های بین المللی گلستان برگزار و از پیشکسوتان، واحدهای صنعتی و معدنی و صادرکنندگان نمونه استان در سال 92 با حضور مسئولین کشوری واستانی تقدیرشد.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان با بیان این که 15 درصد معوقات بانکی متعلق به بخش صنعت و معدن است، گفت: دریچه برون رفت از بزرگترین مشکلات این بخش که منابع مالی است، بانک ها هستند.

رمضان بهرامی افزود: ما به سیاست های بانکی معترضیم زیرا که سودهای بانکی کمر صنعت را شکسته اند.

وی در عین حال از همدلی رؤسای بانک های استان تقدیر کرد و از صنعتگران نیز خواست که منتظر بسته های حمایتی 31 تیر ریاست جمهوری باشند چرا که اگر رکود مهار نشود کمر صنعت شکسته می شود.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان اظهار کرد: افزایش 25 درصدی دستمزد کارگران، افزایش 30 درصدی نرخ مالیات بر ارزش افزوده، 75 درصدی انرژی و افزایش سود بانکی از 14 درصد به 22 درصد از جمله مشکلات فعلی صنعتگران است.

بهرامی گفت: دولت دهم و یازدهم در 17 ماه سال 91 و 92 در بخش صنعت 54 بخشنامه ضد و نقیض داشته که فضای کسب و کار را محدود کرده و اگر وزارتخانه مصوبات و اجرای خوبی داشته باشد، برون رفت برخی واحدها منوط به آن هاست.

بهرامی، خانه صنعت را شاکله و اتاق فکر صنعت و بازوی مشارکتی سه قوه در خدمت توسعه دانست و گفت: تمام بضاعت را در اختیار شما می گذاریم و می دانیم که از این گردنه سخت می گذریم و سحر اقتصادی دولت صنعتگران نزدیک است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان نیز گفت: تجلیل از تولیدکنندگان و صنعتگران تجلیل از سختی هایی است که در آن سال ها به ویژه در این سه سال اخیر کشیده اند.

آیت ا... نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان ، دکتر صادقلو استاندار گلستان ، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و نماینده عالی سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل از دیگر سخنرانان این همایش بودند.

در این همایش، پیشکسوتان، واحدهای صنعتی و معدنی و صادرکنندگان نمونه در سال 92 نیز تقدیر شدند و از تمبر اختصاصی روز صنعت و معدن با حضور مسئولان کشوری و استانی رونمایی شد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .