عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تلاش دولت تدبیر و امید افزایش اعتماد بین مردم و دولت است

معاون عمرانی استاندار گلستان:

تلاش دولت تدبیر و امید افزایش اعتماد بین مردم و دولت است

تلاش دولت تدبیر و امید افزایش اعتماد بین مردم و دولت است

 مهندس مروتی در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های هفته دولت شهرستان آق قلا گفت: تلاش دولت تدبیر و امید، افزایش اعتماد بین مردم و دولت تحت زعامت و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان بیان داشت: هفته دولت فرصتی است برای بیان دستاوردهای دولت و همچنین اقداماتی که دولت در راستای خدمت به مردم ارائه نموده است.

وی افزود: دولتهای مختلف همواره سعی نموده اند الگو پذیری خوبی از انسانهایی را داشته باشند که خدمات خالصانه و ارزنده ای را به جامعه تقدیم کرده اند یکی از بهترین این الگوها شهیدان رجایی و باهنر بوده است.

مروتی اظهار کرد: دولت تدبیر وامید این افتخار را دارد در ارائه خدمت صادقانه ،محقق نمودن قولهای این دولت و پرهیز از وعده های غیر قابل اجراء تحت مدیریت ورهبری داهیانه مقام معظم رهبری تلاش می نماید بتواند آرامش و اعتماد را در جامعه افزایش دهد.

 وی به احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی اشاره داشته و بیان داشت:یکی از برنامه های خوب دولت احیای مجدد سازمان مدیریت و برنامه ریزی در کشور برای اجرای هرچه بهتر برنامه های نظام اقتصادی و تصمیم گیریهای درتس در برنامه هاو سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

ایشان همچنین اشاره ای به سفر معاون اول ریاست جمهوری داشته و از اقدامات موثر در بحث صنعت گردشگری و توریسم و همچنین جزیره آشوراده خبر داد.

 لازم به ذکر است درسومین روز از هفته دولت 63 طرح عمرانی،اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار 2770770میلیون ریال و با اشتغالزایی 74 نفر در شهرستان آق قلا افتتاح و کلنگ زنی گردید.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 619
  • کد خبر : 12121