عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طلاق یکی از بزرگترین آسیب های اجتماعی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

طلاق یکی از بزرگترین آسیب های اجتماعی است

طلاق یکی از بزرگترین آسیب های اجتماعی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: مسأله طلاق با پیامد هایی که به دنبال دارد، یکی از بزرگترین آسیب های اجتماعی کشور است.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان، اظهار کرد: صیانت از نهاد مقدس خانواده یک وظیفه همگانی است و همه دستگاههای دولتی و نهادهای اجتماعی، باید نسبت به این موضوع دغدغه داشته باشند.

وی ادامه داد: ما در یک کشور اسلامی و دینی زندگی می کنیم و برای مثال، مسأله طلاق که در بسیاری از جوامع غربی آسیب به حساب نمی آید و امری کاملاً عادی است، در کشور ما، یکی از مهم ترین آسیبهای اجتماعی است.

طهماسبی با بیان اینکه هر کسی که تغییرات را مدیریت نکند، باید بحران را مدیریت کند، گفت: متأسفانه در فرهنگ ما اینگونه جا افتاده که برای پرداخت هزینه درمان، هیچ ابایی نداریم حال آنکه برای پیش گیری به راحتی دستمان در جیبمان نمی رود و خیلی سخت هزینه می کنیم، که باید این تفکر غلط از سیستم مدیریتی ما رخت بر بندد.

به گفته وی، برخی از آمارهای مربوط به آسیب های اجتماعی، به هیچ عنوان برازنده یک کشور اسلامی نیست.

طهماسبی خاطرنشان کرد: برگزاری جلساتی از این دست ما را به هم نزدیکتر می کند و باعث می شود که جزیره ای عمل نکنیم ضمن اینکه برای پیش گیری از آسیب های اجتماعی همه دستگاههای اجرایی باید برنامه ویژه ای داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان اضافه کرد: باید از ظرفیت مناسبت های مختلف برای آموزش و بیان راه کارهای پیشگیری از آسیب های اجتماعی استفاده کنیم.

طلاق یکی از بزرگترین آسیب های اجتماعی است

 

طلاق یکی از بزرگترین آسیب های اجتماعی است


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .