عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نهمین جلسه ستاد انتخابات استان برگزار شد


نهمین جلسه ستاد انتخابات استان برگزار شد

نهمین جلسه ستاد انتخابات استان برگزار شد

رییس ستاد انتخابات استان در این جلسه طی سخنانی استفاده از ظرفیت فرمانداران و دست اندرکاران انتخابات را مورد تاکید قرار داده و تصریح کرد: هرچه قدرت مشارکت عمومی مردم بالاتر باشد ، حضور مردم پر رنگ تر شده و مطمئناً نمایندگان واقعی مردم به مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی راه پیدا خواهند کرد.

"علی اصغر طهماسبی" با اشاره به ابلاغیه رییس ستاد انتخابات کشور افزود: کلیه فرایندهای انتخابات توسط مجریان، می بایست با امضاء دیجیتالی و بوسیله کارت هوشمند ملی انجام و در سامانه جامع انتخابات به گردش درآید.

وی همچنین بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از هرگونه شائبه انتخاباتی و نیز برگزاری منظم جلسات انتخاباتی تاکید و در این راستا به فرمانداران و بخشداران تابعه توصیه کرد که همکاری و تعامل بسیار خوبی با هیات های نظارت در شهرستان ها داشته باشند تا از ظرفیت این تعامل بتوانیم استفاده مطلوب و لازم را در جهت برگزاری انتخابات سالم ببریم.

در این جلسه "سید علی میرباقری"دبیر و جانشین رییس ستاد انتخابات استان، گزارشی از فعالیت های دبیرخانه ستاد انتخابات ارائه و افزود: رصد تحرکات کاندیداها و فضای مجازی، جلسه با فعالان سیاسی، احزاب، اقوام و گروه ها و نیز کارشناسان فرمانداری ها، از برنامه های دوره ای دبیرخانه ستاد انتخابات استان بوده و این فعالیت ها تا زمان برگزاری انتخابات تداوم خواهد داشت.

وی در ادامه راهکارهایی را جهت کاهش هزینه های انتخابات ارائه نمود و آنرا مؤثر و راهگشا در امر برگزاری انتخابات برشمرد.

در این جلسه مقرر شد، امکاناتی که درانتخابات سال 92 در اختیار فرمانداری ها قرار داده شده است، توسط کمیته های فناوری اطلاعات، مالی و پشتیبانی و نیز استعلامات و حراست پیگیری و آمار دقیق این اقلام احصا شود.

نهمین جلسه ستاد انتخابات استان برگزار شد


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .