عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندار گلستان از حضور کاروان خدام حرم رضوی در استانداری خبر داد


استاندار گلستان از حضور کاروان خدام حرم رضوی در استانداری خبر داد

استاندار گلستان از حضور کاروان خدام حرم رضوی در استانداری خبر داد

  استاندار گلستان از حضور کاروان خدام حرم رضوی در استانداری خبر داد و گفت: این کاروان که حامل پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) هستند ظهر امروز در استانداری گلستان حضور می یابند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر صادقلو افزود: مراسم استقبال از این کاروان روحانی از مقابل درب ورودی استانداری و برگزاری جشن ولادت امام رضا(ع) بعد از نماز ظهر در نمازخانه استانداری از جمله برنامه های حضور این کاروان نور در استانداری است.

به گفته وی؛ از کلیه دستگاههای اجرایی که در مجموعه سایت اداری استان حضور دارند برای شرکت در این مراسم معنوی دعوت به عمل آمده است.

هفتمین کاروان خدام حرم رضوی به همراه پرچم متبرک امام رضا (ع) چهارشنبه شب با هدف برگزاری جشن‏های «زیر سایه خورشید» وارد استان گلستان شد و مورد استقبال عوامل اجرایی این جشن قرار گرفت.

جشن مردمی «زیر سایه خورشید» برای هفتمین سال متوالی در استان گلستان برگزار می‏شود و مردم ولایتمدار استان در این سال‏ها میزبان شایسته‏ای برای کاروان خدام و پرچم متبرک حرم مطهر رضوی بودند.

برنامه‏‌های جشن مردمی «زیر سایه خورشید» که با شعار «حضور شما در تمام زندگیم جاری است یا علی بن موسی‌الرضا(ع)» برگزار می‏شود امسال به مدت چهار روز در 9 شهر و پنج روستای استان گلستان برگزار می‏شود.

کاروان حرم رضوی در مدت برگزاری این جشن در روستاهای اسبومحله گرگان، سرطاق بندرگز، النگ، بالاجاده و سرکلاته کردکوی نیز حضور می‏یابند.

در هر یک از این روزها، کاروان خدام حرم رضوی، برای ابراز ارادت علاقه‏مندان به خاندان عصمت و طهارت، پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) را در امامزاده‏ها، مساجد، مصلی نماز جمعه، گلزار شهدای گمنام، مراکز توانبخشی، مهدهای کودک و زندان مستقر می‏کنند.

همچنین شهرهای برگزارکننده جشن «زیر سایه خورشید» غرفه‏های سبک زندگی رضوی را برپا و ویزیت رایگان طب‌الرضا(ع) را برای عموم مردم انجام می‏دهند.


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1245
  • کد خبر : 1982