عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازديد اعضاي كميسيون تلفيق و بودجه مجلس از محورهاي مواصلاتي گلستان


بازديد اعضاي كميسيون تلفيق و بودجه مجلس از محورهاي مواصلاتي گلستان

بازديد اعضاي كميسيون تلفيق و بودجه مجلس از محورهاي مواصلاتي گلستان

9 نفر از اعضاي کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات (تلفیق) مجلس شورای اسلامی طي سفر به گلستان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار  از محورهاي مواصلاتي استان بازديد كردند.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، بازديد از بزرگراهها و راههاي فرعي و راه آهن گرگان- اينچه برون از برنامه هاي سفر دو روزه اعضای این کمیسیون و آشنايي نزديك با موانع و مشکلات استان بود.

بازدید از محور ارتباطي دهنه محمدآباد شهرستان علی آبادکتول که در جریان سیل هشتم خرداد امسال خسارت دید، بخشي ديگر از برنامه های اعضای کمیسیون بودجه در گلستان بود.

"الياس نادران" نائب رئيس كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در اين بازديدها، استان گلستان را، كريدور ارتباطي شمال- جنوب و غرب به شرق و مرز مشترك ايران – تركمنستان دانست.

وي با تاكيد بر تكميل بزرگراه ها و تبديل آنها به آزادراه، گفت: توسعه راه آهن از مرز اينچه برون به گرگان و شاهرود – گرگان به مشهد از اهميت ويژه اي در بخش اشتغال، توسعه اقتصادي اجتماعي و خروج استان از بن بست برخوردار است.

استان گلستان مقصد سومين سفر اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بود كه براي بررسی روند پیشرفت پروژه های ملی عمرانی و رفع مسائل و مشکلات آن صورت گرفت.

پیش از این نيز اعضاي اين كميسيون به خراسان رضوی و گیلان سفر کرده اند و در آینده، استان خراسان شمالی مقصد بعدی آنهاست.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .