عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روشنايي محورهاي اصلي گلستان به اعتبارات ويژه نياز دارد

مديركل راه و شهرسازي:

روشنايي محورهاي اصلي گلستان به اعتبارات ويژه نياز دارد

روشنايي محورهاي اصلي گلستان به اعتبارات ويژه نياز دارد

مديركل راه و شهرسازي استان گلستان گفت: با توجه به اين كه گلستان كريدور ارتباطي شمال - جنوب و غرب به شرق كشور و همچنين منطقه اي، كشاورزي و گردشگري است، براي تامين روشنايي محورهاي اصلي آن به اعتبارات ويژه نيازمند هستيم.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "علي بخش رستمي" در جلسه اي كه با حضور اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، استاندار و معاونين وي، نمايندگان مجلس و شماري ديگر از مسوولان استاني و شهرستاني در فرمانداري راميان برگزار شد، افزود: تامين منابع مالي بهسازي راه هاي اصلي و فرعي، تامين اعتبارات مصوب نگهداري راه هاي روستايي و تخصيص اعتبار كافي براي تكميل بزرگراه شرق به غرب و بالعكس نيز از مسايلي است كه نيازمند نگرش و توجه ويژه مي باشد.

وي همچنين خواستار افزايش سهم اعتبارات عمراني و رفع محدوديت زماني سال مالي دستگاههاي اجرايي شد.

9 نفر از اعضاي کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات (تلفیق) مجلس شورای اسلامی طي سفري دو روزه به گلستان از نزديك به بررسی روند پیشرفت پروژه های ملی عمرانی و رفع مسائل و مشکلات آنها پرداختند.

بازديد از بزرگراهها و راه هاي فرعي، راه آهن گرگان- اينچه برون و محور ارتباطي دهنه محمدآباد شهرستان علی آبادکتول که در جریان سیل هشتم خرداد امسال خسارت دید، از برنامه هاي سفر اعضای این کمیسیون به استان بود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .