عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تمهيدات ترافيكي اجلاسيه چهار هزار شهيد گلستان


تمهيدات ترافيكي اجلاسيه چهار هزار شهيد گلستان

تمهيدات ترافيكي اجلاسيه چهار هزار شهيد گلستان

 مسئول دبيرخانه كميسيون اجرايي مديريت ايمني حمل و نقل گلستان، تمهيدات لازم شوراي ترافيك و اين كميسيون را براي مديريت و ساماندهي ترافيك در روز 25 آذرماه جاري همزمان با برگزاري اجلاسيه 4000 شهيد استان، اعلام كرد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "اسماعيل گرزين" براساس صورتجلسه مشترك شوراي ترافيك و كميسيون ايمني حمل و نقل گفت كه از صبح روز 25 آذر حد فاصل دوربرگردان انتهاي روستاي محمد آباد الي دوربرگردان فرودگاه(راهداران) در محور گرگان به آق قلا، مسدود است و جهت تردد به سمت آق قلا، ترافيك از باند غربي محور به صورت دوطرفه و با رعايت نكات ايمني و تامين و اجراي جداكننده هاي موقت برقرار مي شود.

به گفته وي، براساس مصوبه كميسيون، هم استاني هاي ساكن در شهرستان هاي شرق استان هم براي ورود به اجلاسيه از مسير سرخنكلاته و براي خروج، از مسير قديم آق قلا به گنبد و هم استاني هاي شهرستان هاي غرب استان هم براي ورود و خروج به اجلاسيه از مسير بندرتركمن به آق قلاتردد مي كنند.

گرزين همچنين براساس مصوبات اين جلسه، تردد وسايط نقليه سنگين را هم در محور گرگان- آق قلا از ساعت 6 صبح و از سمت آق قلا به گرگان از ساعت 11 صبح و تردد كاميون هاي حامل مواد سوختي و اسيدي را از كل محور تا پايان مراسم ممنوع اعلام كرد.

نيروهاي امدادي، راهداري، پليس راهور و پليس راه استان هم به گفته گرزين در محورهاي مواصلاتي بخصوص محورهاي سمت شمال و منتهي به اجلاسيه به صورت ويژه كنترل ترافيكي را برعهده داشته و آمادگي لازم براي امداد و نجات را خواهند داشت.

رئيس اداره راه و شهرسازي علي آباد كتول اضافه كرد: براي مديريت سفرهاي هوايي نيز، با توجه به محدوديت هاي مسير فرودگاه، هماهنگي هاي لازم با شركت هاي مسافربري هواپيمايي صورت گرفته است.

گرزين خاطرنشان كرد: در صورت وقوع بحران هاي طبيعي و انسان ساخت؛ شوراي هماهنگي مديريت بحران و دستگاههاي اجرايي استان در چارچوب مصوبات و دستورات فرماندهي حادثه، اقدام لازم را بعمل خواهند آورد.

شوراي ترافيك و كميسيون اجرايي مديريت ايمني حمل و نقل گلستان براي مديريت و ساماندهي ترافيك برگزاري اجلاسيه 4000 شهيد استان با رياست معاون عمراني استانداري تشكيل جلسه داد.

اجلاسیه ۴۰۰۰ شهید استان گلستان با هدف نكوداشت نام و ياد شهداي هشت سال دفاع مقدس، از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 25 آذر در محل نمايشگاه بين المللي گرگان برگزار مي شود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .