عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تردد ايمن در محور گرگان- آق قلا برقرار است

همزمان با برگزاري اجلاسيه 4000 شهيد گلستان:

تردد ايمن در محور گرگان- آق قلا برقرار است

تردد ايمن در محور گرگان- آق قلا برقرار است

 همزمان با برگزاري اجلاسيه 4000 هزار شهيد گلستان نيروهاي امدادي و راهداري استان براي ساماندهي ترافيك محور گرگان- -آق قلا هماهنگي ها و اقدامات لازم را بعمل آورده و تردد ايمن را در محور برقرار كرده اند.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، عبور امن و ايمن ترددكنندگان و هدايت ترافيك محور گرگان- آق قلا با استقرار ماشين آلات و نيروهاي راهداري ادارات كل راه و شهرسازي و حمل و نقل جاده اي و پليس راه استان تامين شده است.

نيروهاي امدادي و راهداري استان پيرو اجراي مصوبات شوراي ترافيك و كميسيون اجرايي مديريت ايمني حمل و نقل استان در روزهاي قبل از برگزاري اجلاسيه، براي مديريت و ساماندهي ترافيك اين روز و سهولت حضور مدعوين و مردم در اين مراسم اقدام كرده اند.

براساس صورتجلسه مشترك شوراي ترافيك و كميسيون ايمني حمل و نقل محور گرگان- آق قلا حد فاصل دوربرگردان انتهاي روستاي محمد آباد الي دوربرگردان فرودگاه(راهداران) امروز پنجشنبه مسدود است و ترافيك از باند غربي محور به صورت دوطرفه و با رعايت نكات ايمني و تامين و اجراي جداكننده هاي موقت برقرار شده است.

همچنين براساس مصوبات اين جلسه، تردد وسايط نقليه سنگين هم در محور گرگان- آق قلا از ساعت 6 صبح و از سمت آق قلا به گرگان از ساعت 11 صبح و تردد كاميون هاي حامل مواد سوختي و اسيدي را از كل محور تا پايان مراسم ممنوع است.

اجلاسیه ۴۰۰۰ شهید استان گلستان با هدف نكوداشت نام و ياد شهداي هشت سال دفاع مقدس، از ساعت 8 صبح امروز پنجشنبه 25 آذر در محل نمايشگاه بين المللي گرگان در حال برگزاري است.

 تردد ايمن در محور گرگان- آق قلا برقرار است

 

تردد ايمن در محور گرگان- آق قلا برقرار است


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .