عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدارس در اولویت تعیین شعب اخذ رأی باشند

رئیس ستاد انتخابات استان:

مدارس در اولویت تعیین شعب اخذ رأی باشند

مدارس در اولویت تعیین شعب اخذ رأی باشند

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گفت: تعیین شعب اخذ رأی در شهرستانها توسط هیأتهای اجرایی، با هماهنگی هیأت نظارت بر انتخابات صورت می گیرد و توصیه ما به هیأتهای اجرایی این است که به دلیل وجود زیرساخت های مناسب از جمله خطوط ارتباطی، تعیین مدارس را به عنوان شعبه اخذ رای در اولویت داشته باشند.

"علی اصغر طهماسبی" در دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات استان اظهار کرد: فرماندار مسئول اجرا و برگزاری انتخابات در شهرستان و بخشدار در بخش است و ما انتظار داریم با توجه به اهمیت موضوع برگزاری انتخابات به عنوان اصلی ترین وظیفه مجموعه وزارت کشور، تمامی مکاتبات، تماس ها و پیامک های مربوط به انتخابات در اولویت کاری عزیزان قرار داشته و با فوریت نسبت به آن اقدام کنند.

وی ادامه داد: طی روزهای آتی مانور برگزاری انتخابات را در استان اجرا خواهیم کرد، از تمامی فرمانداران و بخشداران می خواهیم تمامی کاستی های خود را به خصوص در مورد شعب فاقد آنتن دهی، احصاء و به ستاد انتخابات اعلام نمایند.

رئیس ستاد انتخابات استان در بخش دیگری از سخنانش گفت: پس از اتمام مرحله ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از عصر دیروز، فرایند پنجم انتخابات ریاست جمهوری شامل رسیدگی به صلاحیت داوطلبان توسط شورای نگهبان طی یک دوره 5 روزه آغاز و تا 10 روز قابل تمدید است.

طهماسبی افزود: در نهایت طی روزهای 6 الی 7 اردیبهشت انتشار اسامی نامزدها توسط وزارت کشور را خواهیم داشت و پس از آن از تاریخ 8 لغایت 27 فروردین ماه به مدت 20 روز کاندیداها مجاز به تبلیغات می باشند.

وی اضافه کرد: همچنین مهلت تبلیغات کاندیداهای تأیید صلاحیت شده پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز از 21 لغایت 27 اردیبهشت ماه به مدت 7 روز می باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان بر تعامل فرمانداران و هیأتهای اجرایی با هیأت نظارت شهرستان تأکید کرد.

دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات استان با حضور دکتر صادقلو استاندار گلستان، اعضای ستاد انتخابات، فرماندران و بخشدران برگزار شد.

مدارس در اولویت تعیین شعب اخذ رأی باشند

 

 

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .