عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه شورای اداری رامیان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار


برگزاری جلسه شورای اداری رامیان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار

برگزاری جلسه شورای اداری رامیان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار

جلسه شورای اداری شهرستان رامیان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، ائمه جمعه و جماعات شهرستان ، بخشداران مرکزی و فندرسک، مدیران دستگاه های اجرایی و اعضای شورای تامین شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رامیان برگزار شد.

در این جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان طی سخنانی، گفت: مسئولین باید دقت کنند که خدای ناکرده تریبون استکبار جهانی نشوند زیرا امروزه غول استکبار جهانی علیه ایران اسلامی فعالیت شبانه روزی میکند.

"علی اصغر طهماسبی" تصریح کرد: نظام اسلامی مابرپایه استکبار ستیزی و صهیونیسم ستیزی بنا شده است و این منطق ما محسوب میشود.

وی خاطرنشان کرد: به کوری چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، امروزه در تمامی معادلات جهانی و منطقه ای هستیم و ایفای نقش میکنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: امروزه در تمامی عرصه های علمی و تکنولوژی در دنیا جزو برترینها هستیم و این مهم بواسطه خون شهدا و جوانان این وطن و از خود گذشتگی های افرادی همچون طهرانی مقدم ها و سردار سلیمانی ها به دست آمده است.

وی بیان کرد: بی اثری تحریمها در بدنه نظام جمهوری اسلامی نشان از قدرتمند بودن ما دارد و ثابت کرده ایم ۳۸ سال تحریم و تجاوز و جنگ نتوانسته خللی در اراده ملت ما ایجاد کند.

معاون استاندار گلستان یادآور شد: حدود ۲۰ هزار شهید قربانی تروریسم داریم و امروزه پرچمدار مبارزه با تروریسم درجهان هستیم.

مهندس صادقلو فرماندار رامیان هم در این جلسه گفت: با توجه به شعار سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال که حضرت آقا نامگذاری کردند اعتبارات خوبی روانه فضای کسب و کار شده که در کارگروه رفع موانع تولید سال گذشته بالغ بر750 میلیارد تومان و در سال جاری تاکنون 250 میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط استان پرداخت شده و تاکنون بالغ بر 250 میلیارد ریال اعتبارهزینه شده است.

وی تصریح کرد: در جلسه کارگروه اشتغال استان در محضر استاندارمحترم در بحث کارورزی شهرستان رامیان رتبه اول را کسب نموده و این موضوع مورد تقدیر قرار گرفت و در بحث اشتغال تا پایان سال شهرستان 557 شغل که متعهد به ایجاد آن است که باید در سامانه رصد ثبت شود که تاکنون بیش از 90 درصد تهعد انجام شده و رتبه دوم در استان را کسب کردیم و از همه متولیان در امر اشتغال تشکر و قدردانی می کنم.

وی در پایان خطاب به همه مدیران شهرستان بیان داشت: در راستای سیاست و خط مشی دولت محترم و منویات مقام معظم رهبری(مدظلله العالی) در خصوص رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع و احترام به حقوق مراجعین و شفافیت در فرآیندهای اداری و مالی و در مجموع خدمت صادقانه و بی منت به مردم تلاش نمایید.

برگزاری جلسه شورای اداری رامیان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار

برگزاری جلسه شورای اداری رامیان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .