عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارتباط دوطرفه مردم و دولت بايد مديريت شود

استاندار گلستان در بازديد از مركز سامد:

ارتباط دوطرفه مردم و دولت بايد مديريت شود

استاندار گلستان صبح امروز دربازديداز مركزسامد سامانه ارتباط مردم با دولت در گرگان گفت : ارتباط دوطرفه مردم و دولت بايد مديريت شود زيرا مسئله مردم يك محوراست و توجه به نظرات ، پيشنهادات و تعامل بامردم يك واقعيت گريز ناپذير است.

دكتر "حسن صادقلو " اظهار داشت : درآموزه هاي اسلام وانقلاب اسلامي برروي ارتباط مسئولان با مردم بسيار تاكيد شده و روح بنيانگذاري مسئله يك روح متعالي است.
وي اضافه كرد : دولت تدبير واميد و حتي دولتهاي گذشته روي اين مسئله حساسيت زيادي داشته اند و به نوعي اين نهاد مردم مدارانه وارتباط تنگاتنگ دولت با مردم را طراحي كرده اند.
 وي تصريح كرد :اگر چه يك ظرفيتي بنيانگذاري شده ولي ما هنوز دراستان گلستان در آغاز راه هستيم و مجموعه اي دراين مركز دارند تلاش مي كنند و بخشي از نظرات مردم را مي گيرند و اميدوارم بتوانيم به نوعي راهبري كنيم تا واقعا به اهداف مطلوب خود برسيم.
مقام عالي دولت در استان روح مسئله را يك واقعيت گريز ناپذير و بسيار مقدس برشمرد واضافه كرد : اصل واساس اين مركز ، مسئله مديريت آن است و بايد درمديريت مسئله توجه جدي كنيم وتا در مسائل خاصي كه مردم واقعاً مشكل دارند پيگيري و به آن رسيدگي شود .
وي ادامه داد : نكته بعدي در حوزه استان خروجي مسئله است كه بايد نظرات مردم را طبقه بندي ومشكلات را مرتفع نماييم.
صادقلو ابراز اميدواري كرد: حضور اينجانب در اينجا اين است كه درواقع روح مسئله اجرا شود و تا خروجي مسئله را بتوانيم به شرايطي مطلوب ،سودمند ،مفيد وهدايت شده در راستاي توسعه استان به پيش ببريم .
سامانه تلفني 111 ( سامد) براي دريافت و ثبت درخواست هاي مردمي از رييس جمهوري و دولت تدبير واميد است كه مردم استان مي توانند با آن تماس بگيرند و پس از ثبت درخواست ها، كد رهگيري صادر مي شود كه متقاضي مي تواند پس از يك ماه با اين كد رهگيري نتيجه موضوعات مطرح شده را پيگيري كند.

تأیید کننده خبر : adibzade
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1010
  • کد خبر : 469