عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح متمرکز 123 پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان گالیکش با حضور معاون استاندار


افتتاح متمرکز 123 پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان گالیکش با حضور معاون استاندار

  مراسم افتتاح متمرکز 123 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغازای شهرستان گالیکش با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار در این آیین، اسلامی ماندن، انسجام و یکپارچگی ملت و وجود ولایت‌فقیه و رهبری را رمز ماندگاری انقلاب اسلامی عنوان کرد.

عباس نیاوند گفت: انقلاب اسلامی ایران پارادایم قدرت در جهان را عوض کرد و اکنون آرمان‌های انقلابمان در قلب و اندیشه آزادی خواهان جهان ریشه دوانیده است.

وی با اشاره به سخنان کیسینجر وزیر امور خارجه اسبق آمریکا گفت: مردم ایران مرگ بر هر چیزی که گفتند اتفاق افتاد و اکنون آمریکا از مرگ خودش و اسرائیل می‌ترسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار در ادامه با اشاره به دیدارش با امام‌جمعه شهرستان گالیکش خاطرنشان کرد: گالیکش در 12 دی‌ماه سال 57 تعداد 7 شهید و مجروحان زیادی تقدیم انقلاب کردو گالیکش و گرگان 2 شهری بودند که برای پیروزی انقلاب شهید تقدیم کردند و مرکز حرکت‌های انقلابی بودند.

وی اضافه کرد: گالیکش کانون جوشش انقلاب به سایر مناطق استان بوده است. مردمانی بصیر، مبارز و آگاه دارد.

نیاوند میزبانی گالیکش از مقام معظم رهبری و شهیدان هاشمی نژاد و کامیاب را از افتخارات این شهرستان برشمرد و تأکید کرد: گالیکش نگینی از سلحشوری‌های انقلاب است و در تاریخ انقلاب جاودانه خواهد ماند.

فرماندار شهرستان گالیکش در این آئین ضمن تبریک دهه فجر گفت: امروز به صورت همزمان 123 پروژه عمرانی و اشتغال‌زایی بااعتباری بالغ‌بر 28 میلیارد و 99 میلیون ریال افتتاح خواهد شد.

حسن خسروی افزود: از این تعداد 103 پروژه اشتغال‌زایی و بقیه عمرانی است که برای 118 نفر شغل ایجاد شده است.

به گفته وی، عملیات اجرایی 3 پروژه همزمان در این شهرستان آغازشده است.

خسروی، بهره‌برداری مجتمع خدمات رفاهی، پمپ‌بنزین، ساختمان دهیاری در دو روستا، آبیاری تحت‌فشار و 15 پروژه برق‌رسانی را از مهم‌ترین پروژه‌های این شهرستان بیان کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گلستان در ادامه با اعلام این‌که در استان گلستان روزانه بیش از 4 میلیون لیتر فراورده‌های نفتی توزیع می‌شود، اعلام کرد: شصت و سومین نقطه عرضه سوخت امروز در شهرستان گالیکش به بهره‌برداری خواهد رسید.

امیر بنی کریمی افزود: جایگاه شصت و چهارم در روزهای آینده در گنبدکاووس افتتاح می‌شود و 18 بهمن هم در مراوه‌تپه نخستین جایگاه cng این شهرستان راه‌اندازی خواهد شد.

بنی کریمی در خصوص مجتمع خدماتی رفاهی آدینا گفت: این جایگاه سومین جایگاه عرضه سوخت در شهرستان گالیکش و اولین نقطه عرضه بنزین سوپر در شرق استان گلستان است. این مجتمع در زمینی به مساحت 7 هزار متر و بااعتبار 11 میلیارد ریالی احداث‌شده است. برای 11 نفر اشتغال‌زایی به همراه دارد و روزانه 288 هزار لیتر ظرفیت ذخیره روزانه دارد.

در جلسه شورای اداری شهرستان گالیکش با محوریت افتتاح پروژه‌های دهه فجر این شهرستان در محل کانون شهدا دانش آموزی گالیکش با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا موسوی ،امام جمعه شهرستان ، جناب آقای دکتر نیاوند ، معاونت توسعه منابع انسانی اسبرگتانداری گلستان ، جناب آقای بنی کریم مدیر عامل شرکت فراورده های نفت استان گلستان ،جناب آقای میقانی مدیر کل پایانه های مسافر بری استان گلستان برگزار شد.

به‌پاس سال‌ها مجاهدت‌های حجت‌الاسلام سید باقر موسوی امام‌جمعه محبوب شهرستان گالیکش از سوی عباس نیاوند معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان و حسن خسروی فرماندار گالیکش تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 1219
  • کد خبر : 5831