عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استقرار چادرهای راهنمای کمک‎های مردمی در ورودی شهرهای سیلزده گلستان

با هدف تجمیع کمک‎های اهدای مردمی صورت می گیرد:

استقرار چادرهای راهنمای کمک‎های مردمی در ورودی شهرهای سیلزده گلستان

استقرار چادرهای راهنمای کمک‎های مردمی در ورودی شهرهای سیلزده گلستان
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان از استقرار چادرهای راهنمای کمک‎های اهدایی مردم داخل و خارج استان با هدف تجمیع این کمک‎ها در ورودی شهرهای سیل‎زده خبر داد.
محمد حمیدی اظهار کرد: برای تجمیع کمک‎های اهدایی مردم داخل و خارج استان چادرهایی راهنمای این کمک‎ها در ابتدای شهرهای سیل‎زده استقرار می‎یابند.
وی تصریح کرد: تمام تلاش مدیران ارشد استان، دستگاه‎های اجرایی و عملیاتی و دست‎اندکاران خدمات‎رسانی به سیل‎زدگان این است که کمک‎های اهدایی مردم به دست واقعی خانواده‎های سیل‎زده برسد، برای همین این چادرهای وظیفه هدایت و راهنمایی این کمک‎ها به ادارات هلال‎احمر و فرمانداری‎های را بر عهده دارند.
سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان همچنین گفت: طی هماهنگی که با فرمانداری شهرهای سیل‎زده صورت گرفت، قرار شد شرایط لازم برای بازگشت خانواده‎های سیل‎زده که هم اکنون در کمپ اسکان موقت یا در محل‎های دیگر زندگی می‎کنند، به زندگی عادی فراهم شود.
حمیدی ضمن تشکر از حمایت‎های مقام معظم رهبری و حضور نیروهای مسلح در مناطق سیل‎زده گفت: حضور و پیگیری‎های ویژه رئیس جمهور، حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور سرعت خدمات‎رسانی به آسیب‎دیدگان سیل گلستان سرعت بخشید.

ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : rajaee
  • بازدید : 589
  • کد خبر : 59534