عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نقش جمعیت هلال احمر در ارائه خدمات به مردم، نقش بی بدیل است

معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری گلستان :

نقش جمعیت هلال احمر در ارائه خدمات به مردم، نقش بی بدیل است

نقش جمعیت هلال احمر در ارائه خدمات به مردم، نقش بی بدیل است

معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری گلستان صبح امروز به همراه تعدادی از مدیران ارشد استانداری و فرماندار گنبدکاووس از پست شهید معصومی برج قابوس این شهر بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت ها قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛ مروتی در این بازدید گفت: در ستاد هماهنگی تسهیلات سفرهای نوروزی گلستان دستگاه های اجرایی مرتبط، با مدیریت شایسته مدیران ارشد استان در حال خدمت رسانی هستندکه در این میان نقش جمعیت هلال احمر همراه مؤثر و بی بدیل بوده است.

وی ضمن اشاره به حضور اعضای جوان و با نشاط در پست ها و کمپ های طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر؛ گفت: آنچه که موجب رضایت خاطر تمامی مدیران استان از عملکرد شایسته جمعیت هلال احمراستان گردیده؛ مدیریت دقیق و مدبرانه همراه با حضور جوانانی است که در مدیریت و ارائه خدمات به هموطنان عزیز حساسیت خاصی را اعمال می کنند. که این همان تمرین کار گروهی همراه با خلاقیت و نوآوری است.

مروتی در ادامه افزود: باید قدردان زحمات شبانه روزی خوبان جمعیت هلال احمراستان در تمامی صحنه ها و حوزه ها باشیم چرا که جوانان با شور و شوقی وصف ناپذیر و بصورت کاملا داوطلبانه در حال خدمت رسانی هستند.این یعنی تحقق خواسته ها و منویات مقام معظم رهبری در ایفای نقش جوانان.

معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری گلستان در پایان ضمن خداقوت به تمامی کسانی که در این طرح ملی مشارکت دارند خاطرنشان کرد: امیدوارم باهماهنگی دقیق دستگاه های متولی امر و ایفای نقش مؤثر جوانان همراه با انگیزه خدمت و تجربه پیشکسوتان؛ بتوانیم در خدمت رسانی به هموطنان عزیز همچون گذشته سربلند باشیم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .