عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان از پست شهید عسگری پلیس راه نوکنده


بازدید معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان از پست شهید عسگری پلیس راه نوکنده

بازدید معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان از پست شهید عسگری پلیس راه نوکنده

معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری گلستان به همراه مدیران کل حوزه استانداری، مدیران ارشد استان، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان بندرگز از پست شهید عسگری پلیس راه نوکنده بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛ طهماسبی ضمن اشاره به حضور فعالانه وهمیشگی جمعیت هلال احمر در ایام نوروز به واسطه ایجاد کمپ ها و پست های نوروزی؛ گفت: اقدامات و فعالیت های دقیق و مؤثر جمعیت هلال احمر به عنوان یکی از دستگاه های متولی در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، موجب جلب اعتماد و رضایت تمامی اقشارمردم نسبت به این حوزه خدمت رسان گردیده است.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت بی مانند جوانان؛ تصریح کرد: همه ما بر نقش خاص جوانان و شور و اشتیاق به خدمت و همدلی در جامعه آگاهیم؛ آنچه که باید در دستور کار قرار گیرد، آموزش و بکارگیری جوانان در عرصه های مختلف و تمرین کار مدیریتی است همانند آنچیزی که در جمعیت هلال احمر شاهد آن هستیم.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی گلستان ضمن اشاره به کارنامه مثبت جمعیت هلال احمراستان طی سال های گذشته، اذعان داشت: تعامل اقشار مختلف مردم استان در فعالیت های اجتماعی و ارائه خدمات بصورت داوطلبانه؛ حاکی از اعتماد مردم و موفقیت جمعیت هلال احمر گلستان در اجرای سیاست ها و پی ریزی اهداف و مآموریت هاست.

طهماسبی در پایان با تبریک سال جدید و خداقوت به تمامی کسانی که به صورت شبانه روزی در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی سراسر استان مشغول به خدمت هستند؛ خاطرنشان کرد: امیدوارم با تلاش و همت همگان همراه با مشارکت هرچه بیشتر مردم گلستان؛شاهد سیر پیشرفت و تعالی این نهاد خدمتگزار باشیم.

در ادامه ذبیحی رئیس شعبه جمعیت هلال احمر شهرستان بندرگز ضمن قدردانی از حضور معاون استاندار و هیئت همراه در پست شهید عسگری پلیس راه نوکنده گفت: با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی شهرستان به عنوان مبادی ورودی غرب استان، پست شهید عسگری را در پلیس راه نوکنده با تمامی تجهیزات وامکانات مدنظر با رویکرد خدماتی امدادی و پست شهید جمال لیوانی رادر ساحل بندرگز به عنوان یکی از نقاط و جاذبه های گردشگری استان در نظر و طراحی نمودیم.

وی در ادامه با تقدیر از زحمات شبانه روزی همکاران و اعضای جوان و فعال شهرستان، گفت: تمامی تلاش ما در جهت ارائه خدمات شایسته به مسافرین نوروزی این است که بتوانیم خاطره ای خوش را برای تمامی هموطنان عزیزی که به گلستان سفر میکنند؛ رقم بزنیم.

شهرستان بندرگز؛ شهری ساحلی در غرب گلستان همراه با جاذبه های طبیعی و جنگل های انبوه، همراه با مردمانی مهربان و مهمان نواز همه ساله پذیرای مسافرین زیادی است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .