عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سهميه گازوئيل دولتي به كشاورزان استان تعلق مي گيرد

طهماسبی:

سهميه گازوئيل دولتي به كشاورزان استان تعلق مي گيرد

 "علي اصغر طهماسبي" در هفتمين جلسه كميته امنيت ستاد هدفمندي يارانه ها در استان گلستان، افزود: كشاورزان استان مي توانند پيرامون سوخت گازوئيل ماشين آلات كشاورزي خود، سهميه دولتي خود را از طريق جهاد كشاورزي و شركت پخش فراورده هاي نفتي استان و شهرستانهاي دريافت نمايند.

 وي اظهارداشت: پالايش اطلاعات خانوارها از تاريخ ۳۱ ارديبهشت ماه صورت خواهد گرفت و هم استانيهاي عزيز مي توانند با مراجعه به دفاتر پليس ۱۰+ پالايش اطلاعات خود را انجام دهند.

 معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار با هشدار در خصوص احتمال سوء استفاده افراد سود جو در اين ميان خاطرنشان كرد: مردم آگاه باشند كه هرگونه ارسال پيامك و تماس تلفني با آنها به منظور پالايش اطلاعات و درخواست شماره حساب براي تكميل ثبت نام از اين طريق ، قانوني نيست و با نيت سوء استفاده صورت مي گيرد.

 وي از مردم خواست تا جهت جلوگيري از هرگونه سوء استفاده احتمالي نسبت به اينگونه پيامكها و تماسها آگاه بوده و مراتب را به پليس اطلاع دهند.

 طهماسبي بيان داشت: تاكنون ۷ جلسه كميته امنيت ستاد هدفمندي يارانه ها در استان تشكيل شده و به لطف الهي در اجراي مرحله دوم از پيش از ثبت نام تا امروز با همكاري و اطلاع رساني مناسب صورت گرفته مشكل حادي گزارش نشده است.

 وي ادامه داد: طي سنوات گذشته ما در طول سال چندين بار با افزايش قيمتها مواجه بوديم كه دولت محترم تأكيد كردند قيمتها در طول سال تنها يكبار آنهم بصورت هماهنگ با دستگاههاي متولي و پس انجام كارهاي كارشناسي صورت گيرد.

 معاون سياسي امنيتي استاندار تصريح كرد: هم اكنون كميته اي در معاونت برنامه ريزي استانداري تحت عنوان كميته ساماندهي محصولات و قيمتگذاري ها تشكيل شده و ما از تمام اصناف انتظار داريم تا درخواستهاي خود را مبني بر هرگونه افزايش قيمت منطقي جهت بررسي كارشناسانه به ما اعلام كنند تا پس از تحقيقات و بررسي قيمت گذاريها بصورت مصوب اعلام شود.

 وي تأكيد كرد: در اين برهه از زمان كه نظام مقدس جمهوري اسلامي و دولت تدبير و اميد در حال مبارزه در جبهه هاي مختلف از جمله حوزه اقتصادي است نبايد اجازه دهيم كه عده اي افراد سودجو در اين فضا با احتكار اجناس، فضاي بازار را ملتهب كنند و انتظاري كه از دستگاههاي متولي و دستگاه قضايي داريم اين است كه به جد با اين افراد متخلف برخورد شود.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1130
  • کد خبر : 781