عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی مینودشت

با حضور مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان:

مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی مینودشت

مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی مینودشت

با حضور مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان اسد سیفی به عنوان بخشدار مرکزی مینودشت معرفی و از تلاش 4 ساله محمد رضا قره جانلو تقدیرشد

در این مراسم ابتدا فرماندار مینودشت ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه خدمت صادقانه به مردم را یکی از مهمترین گزینه های یک مسئول دانست و گفت: مردم از ما مدیران انتظاراتی دارند که باید با تعامل و همدلی آن انتظارات قانونی مورد توجه قرار گیرد . وی در ادامه از تلاش محمد رضا قره جانلو تشکر و برای بخشدار مرکزی آرزوی توفیق کرد.

در این جلسه همچنین مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان با اشاره به هفته زن و مقام والای حضرت فاطمه (س) شخصیت آن حضرت را ستود و الگو برداری از سیره و روش زندگی آن بانوی بزرگ اسلام را بهترین نسخه برای زنان عالم دانست . وی در ادامه با اعلام اینکه حاکم باید شرح صدر داشته باشد گفت: یک مسئول باید تحمل قدرت مقابل خود را داشته باشد و با صبر و بردباری سختی ها و کارها رابه بیش ببرد .

میر باقری افزود: خدمت به مردم یکی از آن وظایفی است که دولتمردان باید به آن توجه داشته باشند و لازمه همراه شدن مردم با دولت آن است که کارهائی که مردم را بد بین می کند از آن دوری شود و باید همراه مردم بود و راه رسیدن به همدلی با مردم نیز مبارزه با کارهائی است که مردم را رنج می دهد مانند فساد اداری و ناهنجاریهای جامعه .

در پایان این مراسم حکم اسد سیفی که از سوی استاتدار گلستان ابلاغ شده بود قرائت و تقدیم وی شد.

مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی مینودشت

مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی مینودشت


ارسال کننده خبر : فرمانداری مینودشت
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 1789
  • کد خبر : 7896