عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام استاندار گلستان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی


پیام استاندار گلستان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

 

 

پیام استاندار گلستان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

استاندار گلستان در پیامی 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت و اظهار کرد: افزایش بهره گیری در عرصه نرم افزاری زمینه تسریع در رشد و توسعه استان را فراهم می آورد.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن کامل پیام دکتر هادی حق شناس به شرح زیر است؛


بسم الله الرحمن الرحیم


 

 

رشد و توسعه زندگی بشر به گونه ای رقم خورده است که مسیری جز ارتقا بهره وری با استفاده از ابزار ارتباطات و دیجیتال قابل تصور نیست.

شهرهای هوشمند، سرزمین های هوشمند و توسعه نرم افزاری به جای افزایش سخت افزاری آینده بشر را می سازد و بی تردید یکی از شاخص های توسعه کشورها در دنیا رتبه آنان در صنعت IT خواهد بود.

در واقع ارتباطات در جهان مدرن ابزاری برای رفاه مردم است و روابط عمومی ها به عنوان یکی از بخش های مهم دستگاهی می توانند نقش تاثیرگذاری در اطلاع رسانی فعالیت ها و اقدامات داشته باشند.

گلستان به عنوان استانی با موقعیت منحصر به فرد جغرافیایی و البته ارتباطات فراوان در گذشته توانسته است بستر های مناسبی در زمینه ارتباطات و توسعه روابط ایجاد کند.

ظرفیتی هایی که می تواند موجبات رشد و توسعه استان را فراهم آورند و آینده ای هوشمند را برای شهرهای استان خصوصاً در حوزه منطقه آزاد اینچه برون فراهم آورند.

اینجانب فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض می نمایم و براین باورم نگارستان ایران می تواند با بهره گیری از ظرفیت های هوشمند سازی، دیجیتال و ارتباطات به بستری ایمن در راستای سرمایه گذاری ، رشد و توسعه و مراودات بین المللی تبدیل شود و زمینه سربلندی ملی را فراهم آورد.


 

 

هادی حق شناس

استاندار گلستان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .