عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی


پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

 

پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

استاندار گلستان در پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، این روز را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی استان تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن کامل پیام دکتر علی محمد زنگانه به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از بازرترین و برجسته ترین ویژگی های عصر حاضر ، ارتباطات و برقراری روابط مفید با جهان پیرامونی است و بر این اساس بسیاری از اقدامات و برنامه ها شکل می گیرد.

علم ارتباطات و روابط عمومی به عنوان یکی از علوم بنیادی در مبانی مدیریتی مورد توجه قرار می گیرد و توجه به آن در راه پیشبرد اهداف سازمانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

سرعت پیشرفت ارتباطات در دنیا و ایران به گونه ایست که تجهیز روابط عمومی ها به علوم و امکانات روز در مسیر ارتقا ضروری و اجتناب ناپذیر است.

گلستان استانی با ظرفیت های منحصر به فرد در سطح کشور است که مجموعه روابط عمومی های استان با همکاری رسانه ها می توانند نقش تاثیرگذاری در معرفی درست و دقیق توانمندی های نگارستان ایران داشته باشند.

اینجانب ضمن گرامیداشت 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ، این روز را به تمامی فعالان و تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط عمومی تبریک عرض می نمایم و بر این باورم که در سایه ارتباط مستمر روابط عمومی ها با مخاطبان و همچنین مدیران دستگاه ها می توانیم آینده ای روشن را برای گلستان، سرزمین برادری و اتحاد تصویر کنیم.
 
علی محمد زنگانه 
استاندار گلستان


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .