عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معاون استاندار: 6500 نیرو در ادارات به صورت بلاتکلیف مشغول کار هستند


معاون استاندار: 6500 نیرو در ادارات به صورت بلاتکلیف مشغول کار هستند

معاون استاندار: 6500 نیرو در ادارات به صورت بلاتکلیف مشغول کار هستند

 "علی مرگدری" روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان گلستان افزود: این بررسی ها در 63 دستگاه اجرایی استان انجام و مشخص شده که این تعداد نیرو نه رسمی و نه قراردادی هستند.

به گفته وی، این تعداد نیرو 26 درصد نیروی انسانی دستگاه های اجرایی استان را تشکیل می دهند که بخش اعظمی از پتانسیل استان با حضور این نیروها از دست می رود.
وی تصریح کرد: این نیروها که در سیستم دولتی حقوق و مزایا دریافت می کنند، نیروهایی هستند که به سیستم تحمیل شده اند و باید ساماندهی شوند.
وی ادامه داد: یکی دیگر از رویکردهای سال 93 تکمیل پروژه های نیمه تمامی است که پیشرفت فیزیکی خوبی دارند و تأثیر خوبی بر توسعه استان می گذارند.
معاون استاندار گلستان در ادامه در باره مصوبات جلسه شورای برنامه ریزی گفت: دانشگاه علوم پزشکی متعهد به اجرای سند جامع بخش سلامت استان است و تمام دستگاه های اجرایی مرتبط در سند، موظف به همکاری های لازم با دانشگاه هستند.
مرگدری افزود: دستگاه های اجرایی برای تمام طرح های استانی و ملی مشمول ماده 215 قانون برنامه پنجم توسعه، ضمن انجام مطالعات توجیهی اقتصادی، مالی، اجتماعی و فرهنگی و رعایت ملاحظات پدافند غیرعامل، هماهنگی لازم را با اداره کل پدافند غیرعامل داشته باشند.
وی اظهار کرد: شرکت های آب و فاضلاب روستایی، توزیع برق، گاز و مخابرات همکاری های لازم را با دانشگاه علوم پزشکی در رفع مشکلات خانه های بهداشت روستایی به صورت منظم و سریع ارائه کنند تا استان عملکرد مناسبی در جشن خانه های بهداشت که مقرر است در دی امسال برگزار شود داشته باشد.
وی متذکر شد: دانشگاه علوم پزشکی اقدامات لازم را در تکمیل مرکز سوانح و سوختگی استان حداکثر تا پایان سه ماه اول سال 94 انجام دهد و مدیرعامل پسماند و بازیافت با همکاری رییس دانشگاه علوم پزشکی، رؤسای بیمارستان ها، شهرداران استان و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری تا یک سال آینده تهدیدات زیست محیطی حاصل از زباله ها و فاضلاب های بیمارستانی را به حداقل میزان مورد نظر از حیث شاخص های تخصصی برسانند.

تأیید کننده خبر : بخشی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1397
  • کد خبر : 894