عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » منطقه ویژه اقتصادی اترک گلستان فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری است

وزیرصنعت:

منطقه ویژه اقتصادی اترک گلستان فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری است

 وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی اترک استان گلستان، این منطقه را فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری دانست و از همه سرمایه گذاران بخش خصوصی در این منطقه دعوت به سرمایه گذاری کرد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، محمدرضا نعمت زاده درحاشیه بازدید از منطقه ویژه اترک و مرز و گمرگ اینچه برون گلستان ، اظهار داشت: این منطقه برای استقرار صنایع بزرگ، متوسط و کوچک طراحی شده و سرمایه گذاران می توانند درآن سرمایه گذاری نمایند.

وی با اشاره به محدودیت های اعمال شده طی سال های گذشته مبنی بر عدم استقرار و توسعه صنعتی استان های شمالی، گفت: این محدودیت ها سبب شد تا این استان ها در مقایسه با دیگر مناطق کشور در بخش صنعت توسعه چندانی نداشته باشند.

نعمت زاده، اضافه کرد: با رفع این محدودیت ها و به کارگیری ظرفیت های موجود در استان های شمالی بویژه گلستان، سرمایه گذاران می توانند نسبت به سرمایه گذارای در بخش صنعت اقدام کنند.

وی، ظرفیت های بخش کشاورزی، صنایع غذایی و آرد استان گلستان را فرصت مناسبی برای استقرار صنایع تبدیلی این بخش ها دانست و تصریح کرد: تقریبا در تمامی شهرستان های این استان شهرک صنعتی وجود دارد که سرمایه گذاران می توانند در آن سرمایه گذاری نمایند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: با وجود برخی محدودیت های استقرار صنعت در گلستان، واحدهای تولیدی این استان نیز توانمندی های خوبی دارند که باید بیشتر از آنها حمایت شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیات همراه صبح پنجشنبه با استقبال استاندار گلستان وارد این استان شدند و پس ازحضور در گلزار شهدای گرگان و ادای احترم به مقام شامخ شهیدان، از سه واحد صنعتی در شهرک صنعتی آق قلا بنام های شرکت مهندسی توسعه ساختمان و سازهای فولادی ایستا درحوزه تولید سازه های ساختمانی، کیمیا رشد درحوزه تهیه داروها و زنجیره خوراک و مکمل های صنعت مرغداری وآریا تیناژن درحوزه تولیدات دارویی (درد عضلانی و استخوانی) بازدید و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفتند.

بازدید از مرز و گمرگ اینچه برون، منطقه ویژه اقتصادی اترک، نمایشگاه صنعت ساختمان و برخی دیگر از واحدهای تولیدی گلستان، شرکت درمراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام(ره) و جلسه با مدیران حوزه صنعت، معدن و تجارت از دیگر برنامه های سفر یکروزه وزیر و هیات همراه به این استان بود.


 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1577
  • کد خبر : 9306