عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پاسخ به نامه هاي مردمي در اولويت كاري مديران باشد

مدير كل رسيدگي به شكايات و درخواست مردمي مركز ارتباطات مردمي رياست جمهوري:

پاسخ به نامه هاي مردمي در اولويت كاري مديران باشد

 

  پاسخ به نامه هاي مردمي در اولويت كاري مديران باشد

 مدير كل رسيدگي به شكايات و درخواست مردمي مركز ارتباطات مردمي رياست جمهوري در سفر به استان گلستان گفت: پيگيري و پاسخ دهي مناسب به مردم بايد به شكل جدي در دستور كار مديران دستگاه هاي اجرايي باشد.

 روح اله بيات در نشست با تعدادی از مدیران دستگاههاي اجرايي استان گلستان تصريح كرد: بازنگري نامه هاي مردمي و مطالبات آنان از دستگاه هاي دولتي بايد مورد بررسي قرار گيرد و نبايد در اين پاسخگويي هيچ وقفه اي انجام گيرد.

وي با اشاره به تزريق منابع مالي به متقاضيان تسهيلات و تشكر از دستگاه هاي متولي به همه يادآور شد: بر اساس بررسي هاي انجام شده مبالغ خوبي به استان اعطا شده و افراد واجد شرايط نيز از اين تسهيلات بهره منده شده اند.

در اين بازديد يك روزه يك مصوبه 13 بندي براي پيگيري به دستگاه هاي اچرايي استان ابلاغ شد.
در پایان جلسه ؛ وی از مرکز سامد استان بازدید کردند و یه سری رهنمودها و توضیحات لازم را ارائه نمودند.

 


پاسخ به نامه هاي مردمي در اولويت كاري مديران باشد

 

پاسخ به نامه هاي مردمي در اولويت كاري مديران باشد

 

پاسخ به نامه هاي مردمي در اولويت كاري مديران باشد

 

پاسخ به نامه هاي مردمي در اولويت كاري مديران باشد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .