عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خدمت به مردم شایسته‌ترین معروف است


خدمت به مردم شایسته‌ترین معروف است

خدمت به مردم شایسته‌ترین معروف است

استاندار گلستان گفت: یکی از بخش‌های مهم امر به معروف همین خدمت صادقانه به مردم و حل مشکلات مردم با تمام توان و ظرفیت‌ها است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، علی‌محمد زنگانه عصر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر در تمام جنبه‌های اقدامات افراد و سازمان‌ها در جامعه را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: ایجاد جامعه اسلامی و هی از جامعه طاغوتی بخش مهمی از امر به معروف و نهی از منکر است و نباید این امر مهم را به مسائل کوچک معطوف کنیم.

استاندار گلستان با اشاره به تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب بیان کرد: موضوع عفاف و حجاب بخشی از موضوع امر به معروف و نهی از منرکز است در حالی که بخش‌های مهمی از موضوع امر به معروف و نهی از منکر شاید کمتر مورد توجه قرار داده که باید به ان توجه ویژه داشته باشیم.

زنگانه خاطرنشان کرد: یکی از بخش‌های مهم امر به معروف همین خدمت صادقانه به مردم و حل مشکلات مردم با تمام توان و ظرفیت‌ها است.

وی افزود: اگر هر کدام از ما بتوانیم در مسوولیت خود به گونه‌ای عمل کنیم که قدمی برای رفع مشکلات مردم برداریم بهترین معروف را انجام داده و اعتماد مردمی را به نظام اسلامی افزایش خواهیم داد.

استاندار گلستان تصریح کرد: نهی از منکر، از هر نوع منکر یکی از ملزومات جامعه اسلامی است و نباید امر به معروف و نهی از منکر را تنها در یک موضوع خلاصه کرد.

زنگانه با اشاره به تلاش دشمن برای جنگ همه جانبه فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و موارد دیگر گفت: دشمن پس از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر طعم شکست را تجربه کرد و سعی کرد پس از این شکست با تغییر تاکتیک و افزایش فشارهای اقتصادی به اهاف خود برسد که با توکل بر خدا و تلاش‌های شبانه‌روزی دولت سیزدهم و هوشمندی مردم، دشمن ناکام مانده است.

وی در پایان گفت: تمامی مدیران در دولت سیزدهم در استان گلستان هدفشان خدمت صاقانه است و تمامی اقدامات و اتفاقات بزرگی که در این دولت در استان گلستان انجام شده با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست و امید داریم در سال آینده شاهد اتفاقات بیش از پیش در استان استان باشیم.

 

خدمت به مردم شایسته‌ترین معروف است

 

خدمت به مردم شایسته‌ترین معروف است

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .