عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مطالبه گر حقوق کشاورزان گلستانی هستیم

استاندار گلستان در نشست با اعضای تشکل سیاسی و صنفی خانه کشاورز؛

مطالبه گر حقوق کشاورزان گلستانی هستیم

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

 مطالبه گر حقوق کشاورزان گلستانی هستیم

استاندار گلستان با اشاره به توانمندی های کشاورزی در استان اظهار کرد: برای حق کشاورزان مطالبه‌گر هستیم و پیگیری لازم را جهت احقاق حقوق آنان خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان دکتر علی محمد زنگانه شنبه ۶ خرداد در نشست با تشکل سیاسی و صنفی خانه کشاورز تصریح کرد: اقدامات بانک های استان فراتر از منابع آنها بوده است.

وی با اشاره به حمایت های صورت گرفته در مسیر رفع محرومیت ، افزود: در گذشته تمرکز گرایی در توزیع اعتبارات مورد توجه بود اما در دولت سیزدهم تلاش ما تمرکز زدایی و توجه به شهرستان های محروم است و بر این اساس بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان کار عمرانی در شهرستان مراوه تپه صورت گرفته است.

دکتر زنگانه با بیان اهمیت جایگاه فرمانداران در این دولت، تاکید کرد:تعیین تکلیف تمام تسهیلات توزیعی در سطح شهرستان ها را برعهده فرمانداران گذاشته‌ایم.

استاندار گلستان با اشاره حمایت های صورت گرفته از کشاورزان در سال گذشته خاطر نشان کرد: حمایت ویژه‌ای از کشاورزان داشته ایم و تلاش داریم با همراهی دیگر استانهای گندمکار قیمت خرید تضمینی گندم را همچون سال گذشته به بالاترین سطح ممکن برسانیم.

وی خاستگاه برخی محصولات را گلستان دانست و افزود: پیگیر خواسته‌های پنبه کاران هستیم و برای علاج بخشی سد وشمگیر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان مصوبه داشتیم که تاکنون قریب به ۷۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است

لازم به ذکر است در این جلسه اعضای تشکل سیاسی صنفی خانه کشاورز استان به بیان دغدغه‌های خود با استاندار گلستان پرداختند.

 مطالبه گر حقوق کشاورزان گلستانی هستیم

 

 مطالبه گر حقوق کشاورزان گلستانی هستیم

 

 مطالبه گر حقوق کشاورزان گلستانی هستیم

 

 مطالبه گر حقوق کشاورزان گلستانی هستیم

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .