عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره برداری از ۳۵ پروژه ورزشی در استان تا پایان سالجاری

در نشست استاندار گلستان با سرپرست وزارت ورزش و جوانان عنوان شد؛

بهره برداری از ۳۵ پروژه ورزشی در استان تا پایان سالجاری

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

بهره برداری از ۳۵ پروژه ورزشی در استان تا پایان سالجاری

نشست استاندار گلستان با سرپرست وزارت ورزش و جوانان برگزار و عنوان شد با تلاش های صورت گرفته تا پایان سال جاری ۳۵ پروژه ورزشی در استان تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد. 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان در نشست دکتر علی محمد زنگانه با دکتر کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان توجه به مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه ورزش و جوانان اشاره شد و استاندار گلستان اظهار کرد: در سفر اول رییس جمهور به استان اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی جهت ساخت سالن ۶ هزار نفری در گرگان مصوب شد که امیدواریم با تخصیص این اعتبار بتوانیم مردم ورزش دوست استان را شاد نماییم.
دکتر زنگانه گفت: اعتبار برخی پروژه های ورزشی از محل بودجه های ملی است و با تزریق ارقام جزیی تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.
وی ادامه داد: سالن امام خمینی گرگان به عنوان سالن میزبان تیم بسکتبال شهرداری گرگان و پشتیبان بسیاری از مسابقات نیازمند بهسازی و مرمت است.
استاندار گلستان یادآور شد: خوشبختانه هتل ورزش تکمیل گردید و با تجهیز آن با همکاری وزارت خانه می توانیم در سفر دوم ریاست محترم جمهور به استان مورد بهره برداری قرار دهیم.
لازم به ذکر است استان گلستان دارای ۵۰ هیات استانی ، ۶۷۰ هیات شهرستانی و ۴۲۰ ورزشکار در رده قهرمانی است و یکی از استان های برتر ورزشی در سطح ملی است.

بهره برداری از ۳۵ پروژه ورزشی در استان تا پایان سالجاری

 

بهره برداری از ۳۵ پروژه ورزشی در استان تا پایان سالجاری

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .