عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام استاندار گلستان در پی شهادت سروان میرشکاری در حمله تروریستی تفتان


پیام استاندار گلستان در پی شهادت سروان میرشکاری در حمله تروریستی تفتان

پیام استاندار گلستان در پی شهادت سروان میرشکاری در حمله تروریستی تفتان

 

استاندار گلستان در پیامی شهادت سروان میرشکاری در حمله تروریستی شهرستان تفتان استان سیستان و بلوچستان را تبریک و تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن کامل پیام دکتر علی محمد زنگانه به شرح زیر است؛


 بسم الله الرحمن الرحیم

جمهوری اسلامی ایران عظمت، مجد و اقتدار خود را مدیون مردان و زنانی است که در راه صلابت و سربلندی این سرزمین از نثار مال و جان عزیز خود دریغ نکرده اند.

حمله کوردلانه، شرورانه و تروریستی اشرار و معاندین به واحد انتظامی شهرستان تفتان استان سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت فرزندان غیرت مند و جان بر کف سروان محمد میرشکاری و سرباز وظیفه رضا فسنقری شد، نشان از حماقت، رذالت و  دنائت دشمنان این سرزمین دارد.

شهادت فرزندان غیور این سرزمین در هنگامه اربعین حسینی و در آستانه وفات حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) قلب مردم شریف ایران اسلامی و استان گلستان را به درد آورد

اینجانب ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی، شهادت شهید اربعین و امنیت، سروان محمد میرشکاری را به خانواده شریف ایشان، جامعه ی خدوم فراجا، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و مردم ولایتمدار استان تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای آن فرزند غیور استان علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

تردیدی نیست که خادمان این سرزمین رشادت فرزندانی همچون شهید محمد میرشکاری را الگوی خود در راه خدمت رسانی قرار می دهند و بدون لحظه ای غفلت در این مسیر گام برخواهند داشت.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .