عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مجاهدت‌های انتظامی گلستان ستودنی است


مجاهدت‌های انتظامی گلستان ستودنی است

مجاهدت‌های انتظامی گلستان ستودنی است

استاندار گلستان گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی و مجاهدت‌های کارکنان انتظامی گلستان در راستای برقراری نظم و امنیت ستودنی است و من دست تک تک شما عزیزان را می‌بوسم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی محمد زنگانه در دیدار با کارکنان و فرماندهان انتظامی گلستان که به مناسبت هفته انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: نعمت امنیت، نعمت بزرگی است و اقدامات کارکنان انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت در خور تقدیر و سپاس است.
وی ادامه داد: صمیمانه از تلاش‌های شبانه‌روزی شما مجاهدان عرصه نظم و امنیت تشکر می‌کنم و دست شما عزیزان را می‌بوسم.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: بدون شب بدون وجود امنیت، توسعه و پیشرفت اتفاق نخواهد افتادو اگر ما امروز شاهد رشد و توسعه استان هستیم حاصل برقراری نظم و امنیت در استان گلستان است.
زنگانه بیان کرد: من وظیفه خودم می‌‌دانم در هر عرصه‌ای که حاضر می‌شوم از تلاش‌ها و ایثارگری شما عزیزان یاد کنم و بخصوص اقدامات ایثارگرانه‌ای که در نا آرامی‌های سال گذشته توسط انتظامی استان رقم خورد اقدامی بی‌نظیر بود.
وی اضافه کرد: من از خانواده کارکنان انتظامی استان تقدیر ویژه دارم که پشتیبان شما عزیزان هستند و در مسیر موفقیت شما عزیزان نقش ویژه‌ای دارند.
استاندار گلستان تاکید کرد: نتیجه برقراری نظم و امنیت در استان گلستان توسعه همه جانبه و رشد اقتصادی در استان گلستان است.زنگانه اضافه کرد: استان گلستان جزء سه استانی است که در سال گذشته شاهد رشد مثبت در صنعت، معادن، خدمات و کشاورزی بوده و این در کنار استان سمنان و استان قم خورده است.
وی تاکید کرد: مجموع اعتبارات تملک دارایی استان در دو سال آخر دولت قبل 4 هزار میلیارد تومان بوده اما در در دولت سیزدهم اعتبارات تملک دارایی استان به 16 هزار و 300 میلیارد تومان رسیده است.
استاندار گلستان تصریح کرد: نتیجه این اقدام این بوده که در برخی از حوزه‌ها همانند زیرساخت‌های برق، راه، سلامت، آب اتفاقات خوبی در استان رقم خورده و در قبل جذب این منابع در ابتدای شروع دولت سیزدهم 1200 پروژه نیمه تمام در استان وجود داشته که این عدد در دولت سیزدهم به کمتر از 850 پروژه رسیده است.
زنگانه تصریح کرد: در حوزه آب 2 هزار میلیارد تومان اعتبار برای این بخش هزینه شده و اعتبارات بخش آب در برخی از شهرستان‌ها چند ده برابر شده است.
وی اضافه کرد: دو نیروگاه مقیاس کوچک در استان گلستان برای تامین برق در استان وارد چرخه خدمت شده و وزیر نیرو قول تقویت زیرساخت‌های برق استان را دادند که 5 هزار و 800 میلیارد تومان برای این موضوع در نظر گرفته شده که ۲۸۰۰ میلیارد تومان در سفر رییس جمهور بهره‌برداری خواهد شد.
استاندار گلستان با شاره به دوربرگردان‌های نا ایمنی در استان گلستان تاکید کرد: در استان گلستان 95 نقطه حادثه خیز وجود دارد که بر اساس اولویت بندی‌های انجام شده 10 دوربرگردان نا ایمن به‌سازی و ایمن‌سازی شده است.
زنگانه گفت: در راستای کاهش تصادفات، بیش از 50 کیلومتر از راه‌های استان به‌سازی، تعریض و یا ایجاد شده و در حوزه روشن‌سازی راه‌های استان نیز اقدامات بزرگی در دست اقدام است.
وی در پایان گفت: من دست بوس تمامی شما عزیزانی هستم که در راستای توسعه نظم و امنیت در استان تلاش می‌کنید و امیدوارم بتوانیم در کنار همدیگر در توسعه استان نقش آفرینی بهتری داشته باشیم.
لازم به ذکر است، در پایان مراسم به نمایندگی از تمامی کارکنان انتظامی گلستان، از تعدادی فرماندهان انتظامی استان با اهداء لوح، تقدیر شد.

مجاهدت‌های انتظامی گلستان ستودنی است

 

مجاهدت‌های انتظامی گلستان ستودنی است

 

مجاهدت‌های انتظامی گلستان ستودنی است

 

مجاهدت‌های انتظامی گلستان ستودنی است

 

مجاهدت‌های انتظامی گلستان ستودنی است

 

مجاهدت‌های انتظامی گلستان ستودنی است

 

مجاهدت‌های انتظامی گلستان ستودنی است

 

مجاهدت‌های انتظامی گلستان ستودنی است

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .