عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بکارگیری همت جمعی برای تسریع در صدور اسناد رسمی اراضی کشاورزی


بکارگیری همت جمعی برای تسریع در صدور اسناد رسمی اراضی کشاورزی

 

استاندار گلستان گفت: جهاد کشاورزی استان، فرمانداران و تمامی نهادهای متولی با برگزاری جلسات هفتگی و فعال‌تر کردن شهرستان‌ها، سرعت تبدیل کردن اسناد عادی به اسناد رسمی برای اراضی کشاورزی را با همت جمعی بیشتر کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه بعد از طهر امروز در جلسه قرارگاه صدور اسناد، حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی کشاورزی اظهار کرد: صدور اسناد رسمی و تبدیل کردن اسناد عادی به اسناد رسمی یک تکلیف قانونی و امری بسیار مهم است.
وی ادامه داد: قرارگاه با جدیت بیشتر در این عرصه عمل کند و فرمانداران با برگزاری جلسات هفتگی و فعال‌تر کردن شهرستان‌ها، سرعت تبدیل کردن این اسناد بیشتر شود.
استاندار گلستان تصریح کرد: استفاده از فضای مجازی و رسانه برای بیان اهمیت تبدیل کردن اسناد عادی به اسناد رسمی و تک برگی پررنگ‌تر‌شود.
زنگانه بیان کرد: تعامل با رسانه یک اقدام مهم و بهره‌مندی از ظرفیت رسانه برای فرهنگ‌سازی یک اصل بدون انکار است.
وی افزود: دهیاران در این زمینه هدفمندتر و ساماندهی شده اقدام کنند.
استاندار گلستان تصریح کرد: به هیچ عنوان اقدام تک‌روی در مسائل جمعی را نمی‌پذیریم و اگر مدیری اقدامی را انجام دهد که خللی در اجرای امور مردم پیش آید بلافاصله عزل خواهد شد.
زنگانه گفت: لیست چالش‌ها و راهکارهای متناظر چالش در جلسه بعدی حتما ارائه شود.
وی افزود: خدمت به مردم نیازمند همت جمعی است و با بکارگیری ظرفیت‌ها در تمام زمینه‌ها باید به گونه‌ای عمل کنیم که رضایت مردم و پروردگار را به همراه داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .