عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان رتبه سوم ارتباطات مردمی در کشور


گلستان رتبه سوم ارتباطات مردمی در کشور

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

گلستان رتبه سوم ارتباطات مردمی در کشور

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری امروز در دیدار با استاندار گلستان از زحمات و تلاش های ایشان در حوزه ارتباطات مردمی و کسب رتبه سوم کشور تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر صالحی رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری امروز در جلسه پایش عملکرد استان گلستان که با حضور دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان برگزار شد، با تقدیر از تلاش های صورت گرفته گفت: ایجاد بستری مناسب به منظور گره گشایی از مشکلات مردم با شناخت میدانی مسائل و همچنین نهادینه کردن فرهنگ مدیریت دینی که زمینه خدمت رسانی خالصانه، صادقانه و بی منت را فراهم آورد ضروری بود.

رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری گفت: بر کسی پوشیده نیست اهتمام رئیس جمهور جهت ارتباط مستقیم مردم با مسئولین اقدامی در تراز بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و در واقع این نحوه ارتباط با مردم بیانگر شیوه حکمرانی مردمی در کشور است.

دکتر صالحی یادآور شد ادامه روند خدمت رسانی به مردم در پهنه جغرافیای سیاسی استان در حوزه ارتباطات مردمی و تحت قرارگاه شهید سلیمانی که منبعث از بیانیه گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری و نگرش‌های ریاست محترم جمهور ، صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بر اساس نظام ارتباطات مردمی و مصوبات شورای عالی اداری فرمانداران، بخشداران و شهرداران ومدیران دستگاه‌های اجرایی با همت و اهتمام ویژه نسبت به سیاست‌های ابلاغی ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری به صورت مستمر عمل کنند و البته دفتر بازرسی استانداری موظف به پایش ماهیانه این عملکرد و اقدامات است.

دکتر صالحی یادآور شد: اقدامات منحصر به فردی در استان گلستان در حوزه ارتباطات مردمی صورت گرفته که از آن جمله می‌توان به سفرهای شهرستانی و احصای نظام مسائل استان و پیگیری موضوعات و تبیین دستاوردهای دولت اشاره کرد.

وی ادامه داد: در گلستان تلاش شده جمعه‌های تعطیل به جمعه‌های خدمت تبدیل شود و در این مسیر تلاش تمامی مدیران استان شایسته تقدیر است. همچنین توجه به هیات های اندیشه ورز، قرارگاه رسانه ای فضای مجازی، ساماندهی گروه های جهادی و پروژه پیشرفت روستا محور با مشارکت ۱۱۰ روستا در این راستا صورت گرفته است.

وی کسب رتبه سوم کشور را نشانه اهتمام مدیریت استان به مردمی سازی و مردم باوری دانست و تاکید کرد: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته ارباب رجوع امروز می داند چگونه با مسئولان ارتباط گیرد و سفرهای شهرستانی،‌ میزهای خدمت، دیدارهای مردمی از جمله اتفاقات مستمر در استان گلستان طی دوسال اخیر بوده است.

در این جلسه استاندار گلستان نیز با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: حکمرانی مردمی با مشارکت دستگاه‌های مختلف در حال اجرای ، رسیدگی به امورات محلات کمتر برخوردار در استان و همچنین بسترهای ایجاد شده جهت ارتباطات مردمی که از آغاز دولت سیزدهم در استان شکل گرفته است، نشانگر اهمیت این موضوع در گلستان است.

لازم به ذکر است در این نشست، مدیر کل بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان گفت: برابر ابلاغیه نهاد ریاست جمهوری گزارش مبسوطی از اقدامات استاندار گلستان، معاونین و فرمانداران و شهرداران و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی استان ارائه شده است و در استان تلاش گردیده با رویکرد دیدارهای مردمی روزهای سه شنبه و برنامه های بر خط مدیران در محل سامانه الکترونیک ارتباط مرد و دولت سامد ، بیان عملکرد سفر ریاست محترم جمهور،جمعه‌های خدمت و کاروان خدمت زمینه ارتباطات مردمی بیش از پیش افزایش یابد.


گلستان رتبه سوم ارتباطات مردمی در کشور

 

گلستان رتبه سوم ارتباطات مردمی در کشور

 

گلستان رتبه سوم ارتباطات مردمی در کشور

 

گلستان رتبه سوم ارتباطات مردمی در کشور

 




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .