عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نجات خلیج گرگان نجات زندگی در شمال کشور است


نجات خلیج گرگان نجات زندگی در شمال کشور است

نجات خلیج گرگان نجات زندگی در شمال کشور است

استاندار گلستان گفت: نجات خلیج گرگان نجات زندگی در شمال کشور است و با لایروبی خلیج گرگان از ایجاد منطقه وسیعی از کانون ریزگرد پیشگیری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه در دیدار با مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اظهار کرد: اقداماتی که در خلیج گرگان انجام شده اقدامات برجسته، ماندگار و ارزشمند است.
وی ادامه داد: تمامی مراحل انجام شده در خلیج گرگان مستند شده و به زودی با انتشار اقدامات صورت گرفته اهمیت لایروبی و اجرای طرح علاج‌بخشی خلیج گرگان به صورت ویژه مشخص خواهد شد.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: نجات خلیج گرگان نجات زندگی در شمال کشور است و با لایروبی خلیج گرگان از ایجاد منطقه وسیعی از کانون ریزگرد پیشگیری شد.
زنگانه تاکید کرد: علاج بخشی خلیج گرگان نجات زیست منطقه است و به طور قطع با پایان لایروبی کانال آشور و بهره‌برداری کامل از این پروژه همزمان با سفر دوم رئیس جمهور به گلستان، بدون شک باید موضوع پمپاژ آب از دریا به خلیج با اولویت و سرعت اجرایی شود.
لازم به ذکر است در این جلسه مصوب شد علائم ناوبری تا آخر آبان ماه در منطقه نصب شود، فاز یک لایروبی خلیج تا پایان آبان ماه به پایان برسد و صاحبان شناورهای کوچک با تشکیل شرکت تعاونی بتوانند از تسهیلات ارزان قیمت استفاده کنند و با بکارگیری شناورهای تفریحی نسبت به رونق گردشگری در خلیج اقدام شود.
 

نجات خلیج گرگان نجات زندگی در شمال کشور است

 

نجات خلیج گرگان نجات زندگی در شمال کشور است

 




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .