عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تقدیر مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان برای حضور پرشور مردم در انتخابات یازدهم اسفند


پیام تقدیر مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان برای حضور پرشور مردم در انتخابات یازدهم اسفند

پیام تقدیر مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان برای حضور پرشور مردم در انتخابات یازدهم اسفند

نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان در پیامی مشترک از حضور حماسی و با شکوه مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تقدیر کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان متن کامل این پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم 

انتخابات مظهر اراده ملت است ‌و‌ مردم شریف ایران اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته با حضور پرشور پای صندوق های رای همدلی و همراهی خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ، به اثبات رسانده اند.

دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی همواره از مشارکت بالای مردم شریف و قدرشناس در هراس بوده اند ، چرا که می دانند شرکت مردم در انتخابات به معنای همراهی آنان با ولایت فقیه، امامین انقلاب و آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و هر آنچه در چنته دارند برای ممانعت از این حضور حماسی به میدان خواهند آورد.

اما مردم غیور گلستان، سرزمین برادری و نگارستان اقوام ایران اسلامی نشان دادند برای سربلندی این سرزمین پای کار ایستادند و هیچ لطایف الحیلی نمی‌تواند آنها را از مسیر انقلابشان منحرف سازد و بار دیگر حماسه ماندگار را در تاریخ به ثبت رساندند.

اینجانبان در ایام مبارک ماه شعبان حضور پرشور و کم نظیر مردم استان گلستان را در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین خبرگان رهبری به فال نیک می‌گیریم و از دست اندرکاران انتخابات اعم از هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی، شورای نگهبان ، نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی و همچنین علمای بزرگوار اهل تشیع و اهل تسنن ، اصحاب رسانه و از همه مهمتر ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم شریف، با بصیرت و ولایتمدار استان تقدیر می نماییم.

امیدواریم خداوند متعال یاری بفرمایند و تشکیل مجلسی قوی در کنار دولت مردمی بتواند گره گشای مسائل و مشکلات کشور باشد و ایران اسلامی بتواند همچون همیشه در دنیا بدرخشد و الهام بخش مظلومان و ستمدیدگان باشد.


سید کاظم نورمفیدی
نماینده ولی فقیه در استان گلستان

علی محمد زنگانه
استاندار گلستان

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .