عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهید رییسی مرد میدان خدمت بود


شهید رییسی مرد میدان خدمت بود

 شهید رییسی مرد میدان خدمت بود

استاندار گلستان گفت: شهید رییسی در خدمت به مردم خستگی نمیشناخت و همیشه با تمام توان از خدمت به مردم غافل نمی‌شد و وی مرد میدان خدمت بود. 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی محمد زنگانه شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل در شهرستان آق‌قلا اظهار کرد: امام راحل یک شخصیت برجسته، ممتاز و قابل توجه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی و ایمانی بودند.

وی ادامه داد: امام راحل بنیانگذار یک مکتب سیاسی، اجتماعی و فکری است و جامعه ایران اسلامی نیز این مکتب را پذیرفته و همواره پای آن ایستاده‌اند.

زنگانه تاکید کرد: یکی از ویژگی‌های امام راحل اعتقاد ایشان به اسلام ناب محمدی (ص)و نفی اسلام آمریکایی بود.

وی با اشاره به اینکه یکی از اصول امام اتکا به وعده الهی بود بیان کرد: اعتقاد به اراده مردم و نیروی مردم و مخالفت با تمرکزهای دولتی یکی دیگر از ویژگی‌های امام راحل بوده است.

استاندار گلستان تصریح کرد: اعتقاد امام به محرومان و برقراری عدل اقتصادی یک اعتقاد قلبی و اعتقادی بوده است.

زنگانه گفت: ما باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم که شاگرد امام راحل (ره)و پرورش یافته همین مکتب ارزشمند هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت شهید آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رییسی، تاکید کرد: ایشان یک عالم روحانی بودند و به معنی واقعی به مردم اعتقاد داشت و التزام عملی داشت.

استاندار گلستان گفت: ایشان یک شخصیت متواضع در برابر مقام معظم رهبری بود و دارای شخصیتی رئوف و متواضع بودند.

زنگانه تاکید کرد: ایشان در خدمت به مردم خستگی نمیشناخت و همیشه با تمام توان از خدمت به مردم غافل نمی‌شد.

 وی اضافه کرد: ویژگی همه شهداء اخلاص است و ما با همه وجود این اخلاص را در شخصیت شهید رییسی دیدیم.

استاندار گلستان در بخش سوم سخنان خود تصریح کرد: شهید رییسی در سفرهای استانی اتفاقات بزرگی را رقم زدند .

زنگانه متذکر شد: ایشان هر قولی که در هر دو سفر به مردم دادند عملیاتی کردند و به واقع صادل الوعد بودند.

وی گفت: شهید رییسی در حل مشکلات مردم در سفرهای استانی سر از پا نمیشناختند.

استاندار گلستان بیان کرد: در دوره ایشان ۱۲ ماهواره به فضا پرتاب شد و سند فضایی کشور تدوین شد.

زنگانه بیان کرد: ما باید کسی را در انتخابات پیش رو انتخاب کنیم که فرمان پذیری از ولایت فقیه داشته باشد و راه شهید رییسی عزیز را ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه شهید رییسی مرد میدان خدمت بود، گفت: در استان گلستان در دولت سیزدهم بیش از ۱۴۰ واحد نیمه فعال و راکد فعال شده است.

زنگانه بیان کرد: رشد هشت درصدی در استان گلستان در دولت سیزدهم رقم خورد، خلیج گرگان که یک ابرچالش بود لایروبی و احیا شد و جزء خدمات بزرگ دولت به مردم استان گلستان و‌ حتی شمال کشور بود.

وی افزود: جزیره آشوراده به عنوان پیشران توسعه گردشگری و حل مشکل پتروشیمی از جمله مسائلی بود که رییس جمهور شهیدمان بصورت ویژه آنها را پیگیری و دستورات لازم را صادر کردند.

استاندار گلستان بیان کرد: به مدد رییس جمهور شهید از ۹۵ نقطه حادثه‌خیز در استان ۴۹ نقطه ایمن و رفع خطر شد.

زنگانه افزود: در مسئله آب شرب نظام مسائل را برای شهید رییسی تشریح کردیم و ایشان برای سد نرماب در دو مرحله ۲ هزار و‌۳۰۰ میلیارد تومان مصوب کردند که تخصیص دور اول به صورت کامل انجام شد و نخستین تخصیص مصوبه دور دوم هفته‌های گذشته انجام شد.

   وی اضافه کرد: در سفر اول و دوم رییس جمهور شهید به گلستان ۲۵۳ مصوبه با بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان در حوزه عمرانی برای گلستان انجام شد.

استاندار گلستان بیان کرد: ۱۶۵ هزار میلیارد تومان طرح اقتصادی و عمرانی در سفر دوم رییس جمهور به گلستان انجام شد و بیش از ۶۲۰ میلیارد تومان از محل مالیات ارزش افزوده به دهیاری‌های استان واریز شد.

زنگانه تاکید کرد: افتتاح و بهره‌برداری ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه برق در استان گلستان از دیگر خدمات دولت سیزدهم در این استان بوده است.

وی با اشاره به اینکه تاریخ استان گلستان هیچگاه این اتفاقات را ندیده است ، گفت: به همت دولت سیزدهم هر هفته در استان گلستان یک مدرسه افتتاح شده و تا هفته دولت ۲۹ مدرسه جدید در استان افتتاح خواهد شد.

استاندار گلستان تاکید کرد: شهید رییسی مدافع کشاورزان بود و در دولت سیزدهم قیمت خرید تضمینی کلزا چهار برابر و گندم سه برابر شده است.

زنگانه افزود: در سفر اول رییس جمهور به گلستان ۵۴ مصوبه برای شهرستان آق قلا به اعتبار ۹۵۱ میلیارد تومان انجام شد و در سفر دوم ۳۳ مصوبه با اعتبار ۸۷۹ میلیارد تومان صورت پذیرفت که تاکنون از هر دو سفر ۷۲۰ میلیارد تومان بودجه تخصیص یافته است.

شهید رییسی مرد میدان خدمت بود

 

شهید رییسی مرد میدان خدمت بود

 

شهید رییسی مرد میدان خدمت بود

 

شهید رییسی مرد میدان خدمت بود

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .