عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهید جمهور الگوی جدیدی از خدمت رسانی به مردم ایران را بنا نهادند

استاندار گلستان در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در علی آباد کتول ؛

شهید جمهور الگوی جدیدی از خدمت رسانی به مردم ایران را بنا نهادند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
 

 شهید جمهور الگوی جدیدی از خدمت رسانی به مردم ایران را بنا نهادند

استاندار گلستان اظهار کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی فرمودند ایشان الگوی جدیدی از خدمت رسانی به مردم ایران را بنا نهادند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان دکتر علی محمد زنگانه امروز جمعه ۱۸ خرداد در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در مسجد امیر المومنین شهرستان علی آباد کتول با حضور مردم ولایتمدار و قدرشناس و روحانیت معزز گفت: مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا.
وی افزود: شهدای خدمت مسیر جدیدی را برای همه ما ترسیم کردن
وی با اشاره به قیام ۱۵ خرداد گفت: امام (ره) مبارزه خود با رژیم طاغوت را از سال ۱۳۴۰ آغاز کردند و از این نهضت بعدها به عنوان انفجار نور یاد کردند.

وی افزود: امام خمینی(ره) به رأی مردم اعتقاد جدی داشتند و جمهوری اسلامی را به همه پرسی گذاشتند ، ایشان بیش از ۴۰ عنوان کتاب از ایشان باقیمانده است و با تحلیل محتوای ایشان و رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی مسیر برای ما روشن می شود و ابهامی نخواهیم داشت.
استاندار گلستان اظهار کرد: هیچ کس به اندازه مقام معظم رهبری مدظله العالی امام شناس نیست و ایشان می فرمایند امام به معنای واقعی به اسلام ناب محمدی اعتقاد داشتند.
وی ادامه‌داد: اعتقاد کامل به امداد الهی در برابر استکبار جهانی داشتند و امام خمینی(ره) تنها از خدا می ترسیدند.
وی گفت: امام خمینی(ره) اعتقاد داشت که انقلاب به مردم تعلق دارد و اگر این تفکر در تمام زمینه ها گسترده شود شاهد پیشرفت خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: در مباحث خارجی شدیداً در مقابل مستکبران می ایستادند و خط ایشان آن است که مقام معظم رهبری مدظله العالی دنبال می کردند .
وی یادآور شد: به بیان مقام معظم رهبری مدظله العالی امام الگوی عملی انقلاب اسلامی ایران بودند.
وی گفت:  مقام معظم رهبری مدظله در زمان شهادت آیت الله رییسی فرمودند رییسی عزیز سختگی نمی شناخت و ما می توانیم این موضوع را شهادت بدهم .
استاندار گلستان اظهار کرد: ایشان برای صلاح کشور در برابر تهمت ها سکوت می کردند، ولایتمداری، تواضع، ایثار داشتند و فرمودند که اگر با تهمت زدن به بنده مشکلات حل می شود به من تهمت بزنند.
وی گفت:  مقام معظم رهبری مدظله العالی فرمودند فقدان اینها شدیداً ضایعه بزرگی بود و ایشان در مردم داری همچون شهید رجایی میزانی جدید را به وجود آوردند ، نصابی جدید از اخلاق سیاسی را ترسیم کردند و مردم به این اخلاق رای دادند، نصاب جدید از حرکت در مسیر ولایت بنا نهادند و بعد از تجاوز به کنسولگری ایران در سوریه گفتند اگر رهبری فرمودند سیلی باید محکم باشد، باید از خاک خودمان باشد .
وی گفت: در راستای ارتباط با مردم و تقویت دیپلماسی خارجی ایشان ۴۹ سفر استانی و ۲۸ سفر خارجی رفتند و هر جا قدم گذاشتند مسیر حرکت باز شد.
دکتر زنگانه تصریح کرد: افزایش ۴۳ درصدی تجارت با کشور های همسایه، افزایش ۲۰۰ تجارت با کشورهای افریقایی، ۱۴۵ تفاهم نامه و سند بین المللی به امضا رسید .
وی ادامه‌داد: در شفافیت و مبارزه با رانت و فساد جدی عمل کردند.
وی گفت: اگر یک دهه اقدامات ایشان ادامه داشت همگان می دیدند که مشکلات کشور چگونه رفع خواهد شد.
استاندار گلستان اظهار کرد: در راستای ارتباط با مردم و تقویت دیپلماسی خارجی ایشان ۴۹ سفر استانی و ۲۸ سفر خارجی رفتند و هر جا قدم گذاشتند مسیر را باز کردند و بعد از حرکت بی نظیر ایشان سهم گلستان از صادرات به ترکمنستان از ۹ به ۲۰ درصد رسید، تبادلات کامیونی از صفر به ۱۶۰ کامیون رسید، سهم گلستان از صادرات به قزاقستان به بالای ۳۰ درصد رسید .
وی ادامه داد: در متن حکم استاندار در کنار پیشرفت به رفع فقر تاکید داشتند ، در ارائه تسهیلات رانت ها برداشته شد و رفع تبعیض صورت گرفت.
وی افزود:  با اقدامات ایشان رشد اقتصادی استان از منفی ۵ به بالای ۳.۳ رسیده است. 
وی خاطرنشان کرد: احیای ۱۳۸ واحد راکد اقتصادی در گلستان  و احیای۷ هزار واحد در کشور از مهمترین خدمات اقتصادی ایشان بود .
دکتر زنگانه تأکید کرد: قیمت خرید تضمینی گندم در این دولت بیش از ۳ برابر شد ، قیمت خرید کلزا واقعی شد و ایشان از کشاورزان حمایت ویژه کردند .
وی ادامه داد: با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد تومان انشعاب فاضلاب ۳۰ هزار مشترک شهرستان گنبدکاووس متصل شد و پروژه ای بعد از ۳ دهه به بهره‌برداری رسید.
استاندار گلستان گفت: با حضور ایشان پروژه فیبرنوری در تمام گلستان به عنوان نخستین استان کشور با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومان افتتاح شد .
وی افزود: شاید بسیاری از اقدامات ایشان در زمان حیاتشان بیان نشد اما به خاطر اخلاص شهید رییسی امروز همه رسانه شهید جمهور هستند.

وی با اشاره به خدمات دولت در استان گفت: خشک شدن خلیج گرگان ابرچالش استان بوده و هست و ریاست محترم جمهور در هر دو سفر به استان از خلیج گرگان و جزیره آشوراده بازدید کردند و فرمودند که هرگز فرضیه خشک شدن خلیج را مطرح نکنید، چرا که باور داشتند عدم علاج بخشی خلیج به منزله تهدید جدی سلامت، محیط زیست، کشاورزی، جنگل های هیرکانی و حیات مردم است و موجب ایجاد کانون ریزگرد نمکی ۶۰ هزار هکتاری می شود به همین دلیل با پیگیری های صورت گرفته کانال آشور به عنوان اصلی‌ترین کانال آبرسان لایروبی شد و بیش از ۶۴۰ میلیارد تومان هزینه شد و ارتفاع آب در خلیج تا کنون نیم متر افزایش و شوری آب ۵۰  درصد کاهش یافته است و البته اعتقاد داشتند جزیره آشوراده پیشرانه توسعه استان و کشور است.
دکتر زنگانه تصریح کرد: در خصوص منطقه آزاد جشن سنگ بنای منطقه آزاد برگزار شد، اراضی تثبیت شد، اسناد صادر شد، هیات مدیره، مدیر عامل تعیین گردید  تا ظرفیت جذب ۵۳ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری وجود داشته باشد.
وی گفت: با حمایت های صورت گرفته فرا قوه ای  بن بست ۱۸ ساله پتروشیمی شکسته شد و با سرمایه گذاری ۴۰ هزار میلیارد تومانی هلدینگ خلیج فارس این پروژه اجرایی شد .
استاندار گلستان همچنین به بیان اقدامات دولت سیزدهم در شهرستان علی آباد کتول پرداخت.
در سفر اول ریاست محترم جمهور به گلستان ۳۶ مصوبه با اعتبار ۲۶۱ میلیارد تومان و در سفر دوم ۳۱ مصوبه با اعتبار ۴۷۶ میلیارد تومان به شهرستان علی آباد کتول اختصاص یافت.
_ اجرای طرح خط انتقال فرآورده‌ نفتی از تلمبه خانه به نیروگاه سیکل ترکیبی علی آباد با تأمین کامل سرمایه گذار
_تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام مدارس (سالن  علوی علی‌آباد، سالن  امام خمینی (ره) علی‌آباد) با اعتبار مصوب ۱۳ میلیارد تومان در سفر اول و ۱۱ میلیارد تومان در سفر دوم  که در دست اقدام است
_تکمیل عملیات باقی مانده تقاطع های کمربندی علی آباد با اعتبار مصوب ۴۵ میلیارد تومان در سفر اول و ۸۰ میلیارد تومان در سفر دوم و با هزینه کرد بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان از اعتبارات ملی و کمکهای سازمان راهداری  تقاطع غربی تکمیل و تقاطع شرقی ۲۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد

_احداث محور شیرین آباد از محور سرمه  (قطعه اتصال محور علی آباد به شاهرود) با اعتبار مصوب ۶۰ میلیارد تومان در سفر اول و ۸۷.۵ میلیارد تومان در سفر دوم و تخصیص اعتبار۴۶ میلیارد تومان  در حال اجراست.

_تکمیل ۱۰ مدرسه با اعتبار مصوب ۲۵.۵ میلیارد تومان در سفر اول که با تخصیص کامل اعتبارات ۵ مدرسه تکمیل  تکمیل گردید. همچنین تکمیل ۱۱ مدرسه دیگر و ۵ مدرسه باقیمانده از تعهدات سفر اول با اعتبار ۱۳۲.۸ میلیارد تومان (خیری، تخریب و بازسازی و کانکسی) از مصوبات سفر دوم ریاست محترم جمهوری می باشد

_ تکمیل سالن های ورزشی شهرستان (۵ مجموعه ورزشی بدراق نوری، اودک دوجی، استخر فاضل آباد، سالن مهدی آباد و  آزاد تپه) با اعتبار مصوب ۷ در سفر اول و ۳۶ میلیارد تومان در سفر دوم که با تخصیص اعتبار ۷ میلیارد تومان از تعهدات سفر اول سالن ورزشی اودک دوجی تکمیل گردید.

_ آبرسانی روستاهای شهرستان علی آباد با اعتبار مصوب 50 میلیارد تومان در سفر دوم

_تکمیل فاز اول دانشگاه فنی و حرفه ای علی آباد با اعتبار مصوب 15 میلیارد تومان در سفر دوم
-رفع نقاط پر حادثه زیر گذر امیرآباد و تقاطع حکیم آباد 25 با اعتبار مصوب میلیارد تومان در سفر دوم
-پرداخت تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی (گشایش اعتبار اسنادی) و قرارداد عاملیت با بانک ملی و تشکیل کنسرسیوم با بانک سینا، بانک شهر و بانک صادرات ایران به مبلغ 400 میلیون یورو بابت توسعه بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی علی‌آباد کتول

_ در حوزه مسکن روستایی از  1742 واحد سهمیه که تاکنون 328 واحد تحویل شده و مابقی در مرحله صدور پروانه تا سقف و دیوار  هستند.

_در حوزه مسکن شهری در حال اجرای مسکن حمایتی به تعداد 234 واحد و کلنگ زنی 1344 واحد شامل بازآفرینی و خود مالکی

_روکش آسفالت راههای شهرستان  به طول 92 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 52 میلیارد تومان

 _تعمیرات اساسی و نگهداری پل های بزرگ و ابنیه فنی راه های کشور با اعتباری بالغ بر 2 میلیاردتومان

_رفع و اصلاح نقاط حادثه خيز با اعتباری بالغ بر 65.5 میلیاردتومان

_تعمیرات و بازسازی ماشین آلات با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان

_ نگهداری، منظر آرایی راههای حوزه شهرستان با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان

_ احداث سوله، نمازخانه و راهدارخانه با اعتباری بالغ  بر 1.4 میلیاردتومان
_ ایمن سازی حوزه راههای شهرستان با اعتباری بالغ بر 172.7 میلیاردتومان

_ زیرسازی و آسفالت راههای روستایی به طول 14.7 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 92 میلیاردتومان

_ سامانه های هوشمند کنترل ترافیک با اعتباری بالغ بر 2.8 میلیاردتومان

_ بهره برداری از پروژه هایی نظیر توسعه فیدر، اصلاح و بهینه سازی شبکه های روستایی و شهری، تعمیر و نگهداری خطوط، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، توسعه و اصلاح شبکه روشنایی معابر و ... با اعتباری بیش از 230.4 میلیارد تومان طی دولت سیزدهم
_  تخصیص اعتبار جهت تکمیل سالن مهدی آباد– سالن فوق تا پایان خرداد 1403 آماده بهره برداری می باشد.
_ تخصیص اعتبار جهت تکمیل سالن ورزشی بدراق نوری از اعتبارات سفر اول - افتتاح در هفته تربیت بدنی 1403
_ تخصیص اعتبار جهت تکمیل سالن آزادتپه – افتتاح در دهه فجر 1403
 افزایش 400 درصدی  اعتبارات عمرانی پروژه های ورزشی در شهرستان علی آباد در دولت سیزدهم
_  تخصیص اعتبار 33 میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام در دولت سیزدهم
_افتتاح و تجهیز 8 خانه ورزش روستایی
_فنس کشی زمین فوتبال فاضل آباد 
_تکمیل و افتتاح روشنایی استادیوم شهید علی آبادی 
_  افتتاح سالن ورزشی روستای اودک دوجی از اعتبارات سفر اول
_افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته از 4351 به 6201 نفر (42% رشد)
_ افزایش تعداد نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی از 3 نفر به 10 نفر (333% رشد)
_افزایش تعداد مدال های ملی و بین المللی در بخش های انفرادی و تیمی از 44 به 79 مدال (79% رشد)

_ تحویل 11 پروژه با 59 کلاس درس و اعتبار هزینه شده به مبلغ 80 میلیاردتومان
_ استاندارد سازی و تعمیر سیستم های گرمایشی بیش از 8 مدرسه با 49 کلاس درس با اعتباری در حدود 2.9 میلیاردتومان
 
_ حفر و تجهیز 12 حلقه چاه، مهندسی مجدد 44 حلقه چاه، اصلاح شبکه به طول 8.6 کیلومتر، احداث خط انتقال به طول 21 کیلومتر و احداث مخزن 2100 متر مکعبی، اجرای شبکه فاضلاب به طول 2 کیلومتر با ارزشی بالغ بر 193 میلیاردتومان
-صرف بیش از 162.5 میلیاردتومان اعتبار طی دولت سیزدهم در شهرستان علی آباد برای طرح هایی نظیر: تأمین وسایل ضروری زندگی برای تعداد 303 خانوار نیازمند، احداث 140 واحد مسکونی برای خانوارهای دارای زمین، احداث و بهسازی 768 حمام و سرویس بهداشتی، پرداخت کمک هزینه ازدواج تعداد 271 زوج، اعطای وام قرض الحسنه به 532 نفر، ایجاد اشتغال برای 727 نفر و ...
 
_افتتاح بیش از 63.4 میلیاردتومان پروژه شامل: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی  پیچک محله، سی تی اسکن بیمارستان بقیه الله اعظم ، اورژانس بیمارستان بقیه الله علی آباد، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی قره بلاغ، ام آر ای بیمارستان  بقیه الله، اورژانس جاده ای مهدی آباد، ICU بیمارستان بقیه الله، تأمین تجهیزات پزشکی بیمارستان بقیه الله اعظم و ...
 
_رایگان شدن حق بیمه درمانی دهک های درآمدی 1 تا 5 و کاهش پرداخت حق بیمه دهک های 2 تا 9
_ تاسیس صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج
_اجرا و استقرار طرح نسخه نویسی الکترونیک 
_پوشش هزینه های درمان ناباروری
_پوشش بیمه ساکنین محلات کم برخوردار به صورت رایگان
_ پوشش بیمه درمان مادران باردار، شیرده و فرزندانشان تا سن 5 سالگی
_اجرای طرح دارویار و افزایش پوشش تعهدات بیمه ای اقدام دارویی
_ پرداخت به موقع مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد 
_ کمک به اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع 
_ پوشش بیمه ای خدمات توانبخشی
_ استقرار پنل عقد و تمدید قرارداد الکترونیکی با مراکز درمانی 
_ پوشش هزینه های درمان و توانبخشی افراد دارای اوتیسم
 
_ایجاد تعرفه گذاری خدمات پرستاری
_ افزایش تعهدات داروها در صندوق بیماران خاص، صعب العلاج و نادر
_ادغام صندوق بیمه سلامت همگانی با صندوق ایرانیان و ارائه خدمات در قالب صندوق بیمه سلامت همگانی ایرانیان 
_ تداوم توسعه پوشش بیمه اتباع خارجی
_ خدمات غیر حضوری سامانه شهروندی 
_ ایجاد مرکز امور مشتریان و توسعه خدمات سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات 1666
_انعقاد قرارداد با مراکز درمان ترک اعتیاد
_ پوشش بیمه بستری و سرپایی افراد مجهول الهویه

 شهید جمهور الگوی جدیدی از خدمت رسانی به مردم ایران را بنا نهادند

 

 شهید جمهور الگوی جدیدی از خدمت رسانی به مردم ایران را بنا نهادند

 

 شهید جمهور الگوی جدیدی از خدمت رسانی به مردم ایران را بنا نهادند

 

 شهید جمهور الگوی جدیدی از خدمت رسانی به مردم ایران را بنا نهادند

 

 شهید جمهور الگوی جدیدی از خدمت رسانی به مردم ایران را بنا نهادند

 

 شهید جمهور الگوی جدیدی از خدمت رسانی به مردم ایران را بنا نهادند

 

 شهید جمهور الگوی جدیدی از خدمت رسانی به مردم ایران را بنا نهادند

 

 شهید جمهور الگوی جدیدی از خدمت رسانی به مردم ایران را بنا نهادند

 

 شهید جمهور الگوی جدیدی از خدمت رسانی به مردم ایران را بنا نهادند

 

 شهید جمهور الگوی جدیدی از خدمت رسانی به مردم ایران را بنا نهادند

 

 شهید جمهور الگوی جدیدی از خدمت رسانی به مردم ایران را بنا نهادند

 

 شهید جمهور الگوی جدیدی از خدمت رسانی به مردم ایران را بنا نهادند

 

 شهید جمهور الگوی جدیدی از خدمت رسانی به مردم ایران را بنا نهادند

 

 شهید جمهور الگوی جدیدی از خدمت رسانی به مردم ایران را بنا نهادند

 



 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .