عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهید رئیسی برای خدمت به مردم خستگی نمی‌شناخت

استاندار گلستان در آیین گرامی‌داشت اربعین شهیدان خدمت در گرگان:

شهید رئیسی برای خدمت به مردم خستگی نمی‌شناخت

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 استاندار گلستان گفت: شهید رئیسی برای مردم کرامت و عزت قائل بود و در مسیر خدمت به مردم خستگی نمی‌شناخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه امروز پنجشنبه 7 تیر در آیین گرامی‌داشت اربعین شهیدان خدمت در گرگان، اظهار کرد: شهید رئیسی در اخلاق سیاسی نیز در مناظره‌های تبلیغاتی انتخابات بر حیثیت فردی تعرض نمی کرد و بعد از رییس جمهوری نیز شخصیت متواضع، مودب خود را حفظ کرد.
استاندار گلستان گفت: وی دیپلماسی اقتصادی را آنگونه به اجرا گذاشت که طی ۳۳ ماه خدمت خود، شاخص غیرقابل انکاری در پیشرفت کشور به یادگار گذاشت.
وی ادامه داد: دولت سیزدهم در طول دوران خدمت، کم خرج ترین دولت بود و نرخ بیکاری را طی چهار دهه به کمترین حد رساند و یک رکود در بیشترین صادرات نفت، بالاترین ترانزیت و بالاترین تزریق واکسن کرونا به جا گذاشت.
دکتر زنگانه افزود: بن بست شکنی در دولت سیزدهم شکل گرفت که نمونه بارز آن را در استان، حل مشکل راه‌اندازی مجتمع پتروشیمی گلستان، اجرای طبیعت گردی آشوراده و احیای خلیج گرگان است.
وی کاهش نرخ بیکاری از ۶۰ به ۴۰ درصد، افزایش یارانه ها از جمله کمک معیشتی و کالا، راه اندازی هفت هزار کارخانه راکد و نیمه فعال، انجام ۴۷ سفر استانی و لحاظ 470 هزار میلیار ریال برای اجرای طرح‌های اولویت دار استان‌ها، افزایش رشد اقتصادی از منفی به بالای پنج درصد و افزایش تولید ناخالص، عضویت در پیمان‌های بریکس و شانگ‌های، برقراری ارتباط با عربستان سعودی را از جمله خدمات ارزشمند دولت سیزدهم برشمرد.
استاندار گلستان به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: ویژگی فرد اصلح را رهبر معظم انقلاب اعلام کردند و لازم است با انتخاب نامزد اصلح مسیر شهید جمهور و دولت مردمی ادامه داده شود.

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 91
  • کد خبر : 113254