عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تمامی دستگاه ها در حل مسئله کمبود فضای آموزشی گرگان همکاری کنند

استاندار گلستان:

تمامی دستگاه ها در حل مسئله کمبود فضای آموزشی گرگان همکاری کنند

تمامی دستگاه ها در حل مسئله کمبود فضای آموزشی گرگان همکاری کنند

استاندار گلستان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: وضعیت فضای آموزشی در گرگان بحرانی است و باید تمامی دستگاه ها در حل مسئله کمبود فضاهای آموزشی در مرکز استان با آموزش و پرورش همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو آموزش و پرورش را زیر ساخت عمومی جامعه دانست و تصریح کرد: کمبود فضای آموزشی در خور شخصیت شهری همچون گرگان نیست و برای حل این مسئله مهم همه باید با نگاه پشتیبانی به حمایت از آموزش و پرورش بپردازند.

وی با بیان اقدامات ارزشمند شهرداری گرگان در مباحث عمرانی، خاطر نشان کرد: باید شهرداری در زمینه همکاری با آموزش و پرورش به یک نماد تبدیل شود و در مواردی نظیر عوارض ناشی از ساخت و ساز که مقرر گردیده به آموزش و پرورش تعلق گیرد همچون گذشته همکاری لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت مصوبات شورای آموزش و پرورش استان، گفت: نتایج مصوبات این شورا بسیار مهم است و همه باید در پیگیری آن اهتمام داشته باشند.

استاندار گلستان رابطه آموزش و پرورش با دستگاه هایی نظیر ورزش و جوانان را طولی دانست و گفت: باید کمیته ای با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل ورزش و جوانان و شهردار گرگان تشکیل شود و شیوه نامه استفاده از تمامی ظرفیت ها در راستای اشاعه ورزش تدوین گردد و حتی از ظرفیت های پراکنده دستگاه های دیگر نیز در زمینه ورزش استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه تمام ظرفیت استانداری اعم از فرمانداران ، بخشداران و دهیاران در راستای فرهنگ سازی مدرسه یاری همسو با آموزش و پرورش است، خاطر نشان کرد: باید به دنبال روش های جذب همکاری آحاد مردم در راستای مدرسه سازی و مدرسه یاری باشیم.

دکتر صادقلو با اشاره به میزان پرداخت زکات در استان، گفت: باید مصارف زکات در استان به خوبی معماری شود و یکی از بخش هایی که می توان از زکات در آن بهره برد، برقراری عدالت آموزشی و در راستای اهداف آموزش و پرورش است.

همچنین در این جلسه وطنی مدیر کل آموزش و پرورش استان گزارشی از موفقیت های دانش آموزان استان ارائه کرد و افزود: از تمامی دستگاه های اجرایی می خواهیم که با توجه به اهمیت مباحث آموزشی نگاه مهربانانه تری به آموزش و پرورش داشته باشند.

لازم به ذکر است در این جلسه صادقلو شهردار گرگان ، کمیلی رئیس انجمن خیرین مدرسه ساز، طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان، رحمانی مدیر کل بهزیستی استان ضمن پاسخگویی به موضوعاتی که پیرامون دستگاه های مطبوعشان و آموزش و پرورش استان بود، گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای همراهی و پشتیبانی از آموزش و پرورش ارائه کردند.

 

تمامی دستگاه ها در حل مسئله کمبود فضای آموزشی گرگان همکاری کنند

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1277
  • کد خبر : 11684