عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تشکر استاندار گلستان از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس


پیام تشکر استاندار گلستان از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس

پیام تشکر استاندار گلستان از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ؛ دکتر صادقلو استاندارگلستان طی پیامی از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی روز قدس تشکر و قدردانی کرد.

در متن این پیام  آمده است :

گلستان امروز شاهد خلق حماسه ای دیگر بود .امروز مردم مومن و روزه دارگلستان ثابت کردند که با آگاهی و بصیرتی ستودنی در مسیر دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین پایدار و استوارهستند .

درروزها و هفته های گذشته دنیا شاهد بود رژیم نامشروع صهیونیستی با خشونت سفاکانه و بی بدیل، خون کودکان و زنان بی گناه فلسطینی را به زمین ریخت.در این روزها دلی نیست که برای فلسطین و مظلومیت آن به درد نیاید.

مردم ولایت مدار استان گلستان امروز در روز قدس با دیدن آلام و دردهای برادران فلسطینی خود خیابانها و کوچه های استان را با حضور پر شور خود آذین بستند. در این حضور همه اقوام ،اقشار و سلایق سیاسی گلستان دوش به دوش هم فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند و به دنیا این پیام را دادند که مبارزه با ظلم و تجاوز هدف و آرمان مشترک همه ماگلستانی هاست .

امروز مردم فهیم وولایتمدار استان گلستان با اقتداء به فرمان ولی امر خود، و با حضور گسترده خویش در تظاهرات روز قدس نشان داده اند که ، باریکه غزه نه در محدوده کوچک جغرافیایی آن ، بلکه در وسعت قلبهای تمام مسلمان جای دارد وبه تمام آنهایی که در سایه زور و زر خواهان نابودی تمام اندیشه وباورهای صلح طلبانه هستند ثابت کرده اند که همواره حامی ودلسوز مردم آزادیخواه ومظلوم غزه هستند.

این حماسه آفرینی که نشان از عمق درک مردم گلستان دارد شایسته بالاترین تقدیرهاست .بر همین اساس به عنوان استاندار گلستان این حضور را ارج گذاشته و از همه آحاد مردم استان علی الخصوص روحانیت جلیل القدر شیعه و سنی ، خانواده های معظم شهدا ،جوانان ،دانشجویان و سایر اقشار استان تقدیر و تشکر می نمایم.

از همه رسانه های جمعی، سایتها و خبرگزاریها بویژه شبکه استانی که در روزها و هفته های اخیر درجهت افزایش آگاهی مردم از عمق جنایات صهیونیست ها نقشی اساسی داشتند تشکر می کنم .ان شاالله که این حضور و بیداری زمینه خروش جهانی انسانهای آزاده برای رهایی قدس شریف از چنگال غاصبان صهیونیست گردد.

حسن صادقلو

استاندار گلستان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .