عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هر گونه موانع حاکمیتی سرمایه گذاری را برطرف می کنیم

استاندار گلستان:

هر گونه موانع حاکمیتی سرمایه گذاری را برطرف می کنیم

هر گونه موانع حاکمیتی سرمایه گذاری را برطرف می کنیم

استاندار گلستان در دیدار با هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری ایران سرمایه گذار بندر خواجه نفس اظهار کرد: در شرایطی که باور داریم سرمایه گذاری موجب رفع محرومیت و اشتغال زایی می شود، هر گونه مانع منطقه ای و استانی سرمایه گذاری را برطرف می کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو با بیان اینکه سرمایه گذار بندر خواجه نفس باید با تمام قدرت اقدام کند، تصریح کرد: اگرچه ممکن است موانع حاشیه ای وجود داشته باشد اما سرمایه گذار باید بدون توجه به حرف و حدیث ها با تمام توان به کار خود ادامه دهد و کمک به توسعه شهرستان گمیشان و استان کند.

وی با اشاره به اهمیت بندر خواجه نفس در طرح منطقه آزاد صنعتی اقتصادی اینچه برون گلستان، یادآور شد: باید تلاش کنیم اقدامات انجام شده در این بندر هر چه سریعتر برای مردم ملموس شود.

همچنین در این دیدار عباس صمیمی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ایران و دیگر اعضای این شرکت به بیان مشکلات موجود در پروژه بندر خواجه نفس پرداختند و ابراز امیدواری کردند با توجه به موقعیت استراتژیک بندر خواجه نفس بتوان با راه اندازی آن موجبات عمران و آبادی و رفع محرومیت از این منطقه را فراهم کرد.

 

 هر گونه موانع حاکمیتی سرمایه گذاری را برطرف می کنیم


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .