عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وزیر کشور در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت


وزیر کشور در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت

وزیر کشور در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت

 دکتر رحمانی فضلی، وزیر کشور در پیامی، هفته بسیج را به بسیجیان مجموعه تابعه وزارت کشور تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن پیام وزیر کشور بدین شرح است:

باسمه تعالی

پنجم آذر، سالروز گرامیداشت و پاسداشت بزرگ مردان و زنانی است که صادقانه و خاضعانه، جان در طبق اخلاص نهاده و با تلاش و کار مستمر و بدون چشم داشت و در راستای حفظ، حراست و قداست انقلاب اسلامی از گزند و آسیب دشمنان و بدخواهان، عاشقانه و مجدانه همت گمارده و بحمدالله توانستند نهال نوپای انقلاب اسلامی را به درختی سترگ و مستحکم بدل نمایند.

بسیج و بسیجی، دانش آموخته مکتب و مدرسه ای است که شالوده و بنیان آن عشق به خدا و اسلام ناب محمدی (ص) است. بسیج تفکری است برگرفته از افکار و اندیشه های والا و راهگشای اسطوره و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که علاوه بر جانفشانی و ایثارگری در میدان دفاع و نبرد با متجاوزین، موجبات رشد، بالندگی و تعالی کشور در عرصه های مهم علم و دانش، عمران و آبادانی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را فراهم نموده به گونه ای که توسعه و پیشرفت و قرارگیری میهن اسلامی مان در زمره کشورهای برتر در منطقه و جهان مرهون و مدیون تلاش ها و ازخودگذشتگی های این عزیزان می باشد.

امروز بسیج و فرهنگ حاکم بر آن به عنوان یک ایده و برنامه موفق، مورد پذیرش و توجه اکثر جهانیان قرار گرفته که یقیناً مایه مباهات و فخر ملت ایران است.

اینجانب ضمن قدردانی و ارج نهادن به زحمات و تلاش های یکایک بسیجیان میدان های جهاد و تلاش برخود فرض می دانم فرارسیدن هفته بسیج، این شجره طیبه را به تمامی همکاران علی الخصوص براردان و خواهران بسیجی ام در وزارت کشور، سازمانهای تابعه، استانداریها، فرمانداریها، بخشداریها، دهیاریها و شهرداریها تبریک و تهنیت عرض نموده، امید آن دارم که با رحمت و الطاف الهی و در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و تحت رهبری و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بتوانیم همچنان در مسیر اعتلای اسلام، پیشرفت و صلابت کشور گام برداریم. انشاءالله

عبدالرضا رحمانی فضلی

وزیر کشور

 

وزیر کشور در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1197
  • کد خبر : 14775