عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هلال احمر در انتخابات پیش رو وارد جریان سیاسی نشود

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور:

هلال احمر در انتخابات پیش رو وارد جریان سیاسی نشود

هلال احمر در انتخابات پیش رو وارد جریان سیاسی نشود

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گلستان ؛ علی اصغر احمدی در اولین گردهمایی معاونین جمعیت هلال‌احمر کشور که عصر دوشنبه در گرگان برگزار شد، گفت: سازمان داوطلبان جمعيت، جلوه گاه اعتماد مردم به هلال احمر و بخش حساس و تاثيرگذار در جامعه است.

احمدی به مولفه های اعتماد اشاره کرد و افزود: درست کاری، قصد و نیت، توانمند سازی و دست آورد مولفه های اعتماد هستند.

وی با بیان اینکه ما باید درست کاری و قصد و نیت خود را در جمعیت هلال احمر نشان دهیم، اظهار کرد: با انتخابات پیش رو هلال احمر نباید وارد جریان سیاسی شود و اعتماد اجتماعی را از بین ببرد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور افزود: درست است که هلال احمر ایران در داخل کشور است اما بر اساس ماده ۳ اساسنامه سازمان وظایف آن برای داخل و خارج از کشور تعریف می شود.

وی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر کشور عضو فدراسیونی است که دارای ۱۹۰ عضو است و افتخار جمعیت هلال احمر ایران این است که عضو هیئت حاکمه این فدراسیون است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: در شورای اجتماعی کشور آماری از آسیب‌های اجتماعی ارائه شد که خیلی ها نگران شدند و باید بدانیم که سیل و زلزله و حوادث طبیعی دست ما نیست اما در مسائل اجتماعی نقش هلال احمر باید پیگیری شود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه جمعیت هلال احمر کشور بزرگترین تشکل مردم نهادی است که بر پایه مسائل بشردوستانه و انسان‌دوستانه و داوطلبی پایه‌ریزی شده است، اظهار کرد: مردم یکی از مولفه های هلال احمر است و دو اصل چابکی و اعتماد مردم به هلال احمر باید مورد توجه همه داوطلبان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه روش‌های نوین در بحث جذب داوطلبان در حوزه اجتماعی و توانمندسازی آن‌ها پیگیری شود، گفت: هر حرکتی که به جمعیت داوطلبانه، جوانان و غیره آسیب بزند، قابل قبول نیست و اگر فکر و ایده جدید داریم که بتواند این جایگاه را ارتقا دهد، ارائه شود.

احمدی افزود: بر اساس ماده ۶ اساسنامه هر کسی از زن و مرد و هر سنی جوان و پیر باید بدون ملاحظه سیاسی عضو هلال احمر شود.

هلال احمر در انتخابات پیش رو وارد جریان سیاسی نشود

 

هلال احمر در انتخابات پیش رو وارد جریان سیاسی نشود

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .