عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تدوین برنامه راهبردی استراتژیک استان ضروری است

استاندار گلستان در جلسه شورای راهبردی 1404:

تدوین برنامه راهبردی استراتژیک استان ضروری است

تدوین برنامه راهبردی استراتژیک استان ضروری است

استاندار گلستان با تاکید ضرورت تدوین برنامه راهبردی استراتژیک استان اظهار کرد: استفاده ار افراد با تجربه و کارشناس در تدوین آمایش سرزمین و برنامه های عملیاتی ضروری است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، دکتر سید مناف هاشمی ظهر امروز چهارشنبه 23 خرداد ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، تصریح کرد: در سه ماه آینده با برنامه ریزی های انجام شده خروجی خوبی در زمینه استراتژیک استان خواهیم داشت.
وی سند آمایش سرزمینی را نقشه راه استان دانست و افزود: این سند می تواند در زمینه های مختلف رشد استان موثر باشد و حتی حضور سرمایه گذاران و نوع سرمایه گذاری آنها در استان باید بر اساس سند آمایش سرزمین صورت گیرد.
استاندار گلستان بر برگزاری کارگاه‎های مستمر در راستای تبیین سند آمایش در استان تاکید کرد و یادآور شد: نسبت به سند آمایش باید حساسیت ایجاد کنیم که با این اقدام یک مطالبه‎گری در جامعه به وجود می‎آید .
دکتر هاشمی با بیان اینکه ادبیات دولت تدبیر و امید نیز بر اساس سند آمایش سرزمینی است، گفت: دستگاه های اجرایی اقدامات خود را با سند آمایش سرزمین هماهنگ کنند و توجه داشته باشند که این سند به آیندگان مربوط می شود.
وی با اشاره به برگزاری 7 رویداد بین المللی ورزشی در استان ، گفت : گلستان یکی از استان های مستعد ورزشی در سطح کشور است و برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی در این استان می تواند زمینه رشد و توسعه ورزش قهرمانی را بیش از پیش فراهم آورد.
استاندار گلستان خاطر نشان کرد: اگرچه گلستان قطب کشاورزی و دامپروری است اما در حوزه گردشگری و صنعت ،معدن و تجارت نیز گام‌های بزرگی در این استان برداشته شده است.
دکتر هاشمی با تاکید مجدد بر ضرورت توجه و فراهم کردن شرایط برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی توسط مدیران و مردم تصریح کرد: همه باید تلاش کنند تا سرمایه‌گذار، این استان را برای سکونت و سرمایه‌گذاری انتخاب کند.
وی جذب سرمایه گذار و همایش سرمایه گذران را از اولویت های خود در استان دانست و افزود: دستگاههای اجرایی طرحهای کوچک خود را در غالب برنامه اصلی استراتژیک بگنجایند.

تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .