عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار استاندار گلستان با معاون وزیر و رییس سازمان اجتماعی کشور


دیدار استاندار گلستان با معاون وزیر و رییس سازمان اجتماعی کشور

دیدار استاندار گلستان با معاون وزیر و رییس سازمان اجتماعی کشور

استاندار گلستان با دکتر تقی رستم وندی معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور دیدار و در خصوص موضوعات اجتماعی استان گلستان گفتگو کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان , دکتر سید مناف هاشمی در این دیدار اظهار کرد :استفاده پررنگ از مشارکت مردم در زمینه آسیب های اجتماعی مهم است و با توجه به تنوع اقوام در گلستان تلاش کردیم سطح این مشارکت را افزایش دهیم.
وی افزود : با توجه به وجود برخی چالشهای اجتماعی مانند حاشیه نشینی و طلاق و زنان سرپرست خانوار در حوزه آسیب های اجتماعی در استان، پیشگیری و کنترل این مشکلات امری ضروری است و اعتقاد داریم هزینه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار کمتر از حل معضلات اجتماعی است و در این راه نیاز به کمک وزارت کشور داریم.
وی با اشاره به سند جامع پیشگیری از آسیب های اجتماعی استان گلستان که با حضور دکتر رستم وندی پیشتر رو نمایی شد, گفت: یقینا برای مواجه با آسیب های اجتماعی وجود نقشه راه نیاز است و امیدواریم با این سند جامع بتوانیم موجب کاهش جدی آسیب های اجتماعی در استان شویم.
در پایان این نشست با نظر مساعد دکتر رستم وندی مقرر شد توجه به حاشیه نشینی و سکونتگاه‌های غیر رسمی استان گلستان در لیست اولویتهای وزارت کشور قرار گیرد.


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .